ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 آذر 1389     |     کد : 12992

خانه‌هاي تاريخي تبريز تبديل به هتل‌هاي سنتي مي‌شوند

رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: خانه‌هاي تاريخي تبريز با مشاركت طرف آلماني تبديل به هتل‌هاي سنتي مي‌شوند.

خانه‌هاي تاريخي تبريز تبديل به هتل‌هاي سنتي مي‌شوند
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: خانه‌هاي تاريخي تبريز با مشاركت طرف آلماني تبديل به هتل‌هاي سنتي مي‌شوند.

تراب محمدي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز از مشاركت بخش خصوصي آلمان در توسعه گردشگري آذربايجان شرقي خبر داد.
وي با اشاره به سفرهاي متعدد هيئت‌هاي اقتصادي آلماني به تبريز اظهار داشت: ‌در طي اين مراودات تجاري زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در امور گردشگري در استان بررسي شده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: شركت‌هاي آلماني براي سرمايه‌گذاري در مناطق نمونه گردشگري استان با سرمايه‌گذاران در حال مذاكره هستند.
وي اظهارداشت: برخي از اين شركت‌هاي فعال در امور گردشگري نيز براي بازديد از امكانات احداث هتل‌هاي سنتي در آذربايجان شرقي اعلام آمادگي كرده‌اند.
محمدي يادآور شد: بحث ساخت هتل‌هاي سنتي امروز در جهان به يك امر رايج مبدل شده و اين هتل‌ها به صورت زنجيره‌اي احداث مي‌شود و توريسم‌هاي خارجي ضمن اقامت در هتل با فضاي فرهنگي و تاريخي كشور ميزبان نيز آشنا مي‌شود.
وي گفت: طرف‌هاي آلماني علاوه بر احداث هتل در موضوع‌هاي ديگر نيز از جمله احداث فروشگاه‌هاي بزرگ علاقمند به سرمايه‌گذاري هستند كه در اين زمينه نيز مذاكراتي صورت گرفته است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: در همين راستا برخي خانه‌هاي تاريخي تبريز با مشاركت طرف آلماني تبديل به هتل‌هاي سنتي مي‌شوند.
وي با اشاره به امكانات طبيعي و شفا بخش در آذربايجان شرقي گفت: شركت‌هاي سرمايه‌گذار آلماني همچنين در زمينه توريسم درماني نيز در چند مورد اعلام آمادگي كرده‌اند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي تاكيد كرد: طرف آلماني در زمينه احداث هتل و نيز فروشگاه‌هاي بزرگ به صورت جدي وارد شده‌اند و مذاكرات سازنده در اين راستا مورد توجه قرار خواهد گرفت.


نوشته شده در   يکشنبه 28 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode