ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1389     |     کد : 12879

کسب شانزدهمين مدال طلاي ايران

در چهارمين روز نخستين دوره بازيهاي پاراآسيايي گوانگجو چين، کاروان ورزشي ايران موفق شد تعداد نشان هاي طلايش را به عدد 16 برساند.

جام جم آنلاين: در چهارمين روز نخستين دوره بازيهاي پاراآسيايي گوانگجو چين، کاروان ورزشي ايران موفق شد تعداد نشان هاي طلايش را به عدد 16 برساند.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، در ادامه اين رقابتها و در رشته تيراندازي باکمان بازيهاي پاراگيمز گوانگجو 2010 چين در ديدار فينال انفرادي ريکرو مردان در کلاس دابليو 1 و 2 ، ابراهيم رنجبر 7 - 3 چنگ چانگ از چين را شکست داد و مدال طلا گرفت.

در ديدار رده بندي اين بخش رهام شهابي پور 6 - 4 از سد لي هونگ گو از کره جنوبي گذشت تا مدال برنز اين رقابت نيز به ايران برسد.

همچنين در ادامه اين رقابتها و در فينال بخش انفرادي ريکرو زنان ، راضيه شيرمحمدي در مصاف با کيم ران سوک از کره جنوبي 6 - 2 به برتري رسيد و مدال طلا را به خود اختصاص داد.در اين بخش فانگ ژيا گائو از چين برنز گرفت.

علي اميدي فاتح نخستين مدال روزچهارم کاروان ايران

علي اميدي پرتابگر تيم ملي دووميداني جانبازان و معلولين نخستين مدال روز چهارم بازي هاي پاراآسيايي 2010 را از آن خود کرد.

اميدي در ماده پرتاب نيزه کلاس 44f به ميدان رفت و با رکورد 50 متر 99 سانتي متر به مقام سوم و مدال برنز دست يافت.

در اين ماده 10 شرکت کننده حضور داشتند و ورزشکاراني از کشور چين به ترتيب با رکورد 58 متر 53 سانتي متر و 54 متر و 26 سانتي متر به مقام هاي اول ودوم دست يافتند.

شاهين ايزديار با کسب يک مدال برنز ديگر؛ پنج مدالي شد

شاهين ايزديار شناگر تيم ملي جانبازان و معلولين با کسب مدال برنز ماده 200 متر مختلط انفرادي در روزچهارم بازي هاي پاراآسيايي ؛جمع مدال هاي صيد شده خود را به عدد پنج رساند.

مسابقات شناي نخستين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2010 گوانگجو امروز در استخر ورزشگاه او آ تي پيگيري شد و ايزديار در ماده 200 متر مختلط انفرادي با زمان 2 دقيقه 32ثانيه و 81 صدم ثانيه به مقام سوم دست يافت.

در اين ماده 6 شرکت کننده حضور داشتند و ورزشکاراني از کشور چين به ترتيب با رکورد 2 دقيقه و 22 ثانيه و 99 صدم ثانيه و 2 دقيقه و 25 ثانيه و 83صدم ثانيه به مقام هاي اول ودوم دست يافتند.

ايزديار پيش از اين نيز موفق به کسب دو مدال طلا؛ يک نقره و يک برنز وبهبود بخشيدن به دو رکورد قاره کهن آسيا در نخستين دوره بازي هاي پاراآسيايي گوانگجو شده بود.

نقره و برنز ايران در پرتاب وزنه

در رقابت پرتاب وزنه کلاس اف 54 ، 55 و 56 مرضيه صدقي با پرتاب 47 / 5 متر در حرکت پنجم خود در نهايت نقره گرفت و ليلا ملکي با 87 / 5 متر در حرکت سومش مدال برنز گرفت.

در اين رقابت فيزيا از چين با 71 / 6 متر قهرمان شد.

نخستين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2010 گوانگجو تا 28 آذرماه ادامه دارد.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode