ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 آذر 1389     |     کد : 12831

تبريزي‌ها وفاداري ابوالفضل العباس را به نمايش گذاشتند

تبريز نخستين پايتخت جهان تشيع در شب تاسوعاي حسيني با ورود نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه حال و هواي مقاومت و پايداري گرفت.

خبرگزاري فارس: تبريز نخستين پايتخت جهان تشيع در شب تاسوعاي حسيني با ورود نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه حال و هواي مقاومت و پايداري گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مرد مظلوم غزه شب تاسوعا ( ديشب) در ميان خيل استقبال كنندگان وارد شهر تبريز شد.
در حالي كه به خاطر تاخير سه ساعته، ورود اين كاروان به شهر تبريز به ساعت 22 شب كشيده شد اما با اين وجود مردم تبريز استقبال گرمي از اين كاروان به نمايش گذشتند.
همزمان با ورود اين كاروان به تبريز، مردم ولايت‌مدار و عزادار اين شهر در شب تاسوعاي حسيني هم‌نوا با مردم غيور و مبارز غزه نداي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سر داده و بر آرمان‌هاي ملت مقاوم فلسطين و غزه و تجديد ميثاق با آنان تأكيد دوباره كردند.
در ادامه مراسم استقبال مردمي از كاروان در ميدان ساعت شهر تبريز برگزار شد. سپس مراسم استقبال رسمي از اين كاروان با حضور احمدعليرضا بيگي استاندار استان آذربايجان شرقي به هماره جمعي از مديران و شهردار تبريز در تالار شهر شهرداري تبريز انجام گرفت.
گزارش فارس حاكي است، كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه كه متشكل از مسلمانان و شيعيان كشورهاي هند، نپال، اندونزي، مالزي، پاكستان، ژاپن، ايران، افغانستان، بحرين، آذربايجان، سوريه، تركيه، عربستان و چند كشور ديگر است، سفر خود را چندي پيش از شهر دهلي هند آغاز مرده و پس از عبور از شهرهاي آرميتسار، لاهور، كراچي و كويته كشورهاي هند، پاكستان و افغانستان، از طريق زاهدان وارد ايران شدند و سپس با گذر از شهرهاي زاهدان، كرمان، اصفهان، قم و تهران وارد تبريز شدند.
اعضاي اين كاروان پس از توقف يك روزه در تبريز از طريق مرز بازرگان به كشور تركيه خواهند رفت و پس از عبور از كشورهاي تركيه، سوريه لبنان و فلسطين وارد غزه مي‌شوند.
كاروان آسيايي شكست حصر غزه روز پنجشنبه يازدهم آذر سفر 8200 كيلومتري خود را از محل يادبود ماهاتما گاندي در شهر دهلي نو آغاز كرد و چهارشنبه هفته گذشته وارد ايران شدند.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode