ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1389     |     کد : 12800

سپاهان حريف پرسپوليس شد

در پايان ديدارهاي امروز جام حذفي سپاهان با چهار گل راه آهن شهرري را درهم کوبيد و حريف پرسپوليس شد و شهرداري ياسوج هم با حذف کاوه تهران حريف استقلال شد. کهکشاني‌هاي کاغذي هم با جام حذفي وداع کردند.

 
جام جم آنلاين: در پايان ديدارهاي جام حذفي سپاهان با چهار گل راه آهن شهرري را درهم کوبيد و حريف پرسپوليس شد و شهرداري ياسوج هم با حذف کاوه تهران حريف استقلال شد. کهکشاني‌هاي کاغذي هم با جام حذفي وداع کردند.
سپاهان براي پرسپوليس خط و نشان كشيد

به گزارش واحد مركزي خبر ، ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و راه‌آهن در چارچوب مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتري 4 بر صفر ميزبان خاتمه يافت.

سپاهان با گلزني هادي عقيلي در دقيقه 2، اميد ابراهيمي در دقيقه 30، ابراهيم توره در دقيقه 64 و رضا عنايتي در دقيقه 90+2 با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يافت تا در مرحله يك چهارم نهايي بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف پرسپوليس برود.

قضاوت اين ديدار برعهده عليرضا فغاني بود. وي به احسان حاج‌صفي و ابراهم توره از سپاهان كارت زرد نشان داد. همچنين قاسم زاغي‌نژاد، مربي سپاهان را در دقيقه 80 از زمين بازي اخراج كرد.

غول كش حريف استقلال شد
در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور از ساعت 14 امروز دوشنبه يك ديدار بين تيمهاي شهرداري ياسوج و كاوه تهران در ورزشگاه تختي ياسوج برگزار شد.

محمد خاله‌احمدي د ردقيقه 83 تك گل ميزبان را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا شاگردان زرينچه از رقابت‌هاي جام حذفي وداع كنند. البرز حاجي‌پور قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي به اكبر صادقي از كاوه و عليرضا كردي از شهرداري كارت زرد نشان داد.

شهرداري ياسوج با پيروزي در اين ديدار حريف استقلال در مرحله يك چهارم نهايي شد. ميزبان اين ديدار با توجه به ميزباني هر 2 تيم استقلال و شهرداري در مرحله يك هشتم، با قرعه‌كشي مشخص خواهد شد.

شهرداري در مرحله قبل ذوب‌آهن را در اصفهان حذف كرده بود. بدين ترتيب تيم شهرداري ياسوج در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور با تيم استقلال تهران روبه‌رو خواهد شد.

استيل‌آذين با جام حذفي وداع كرد
تيم فوتبال استيل آذين تهران با تحمل شكست در ديدار برابر فولادخوزستان از راهيابي به مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور بازماند.

اين ديدار در چارچوب مرحله يك‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي در ورزشگاه دستگردي در حضور حدود 500 هوادار از ساعت 14:30 آغاز شد.

اين مسابقه كه قضاوت آن برعهده محسن تركي بود 2 بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه پيدا كرد. گل‌هاي فولادي‌ها را رضا نوروزي در دقيقه 78 و آرش افشين در دقيقه 90 به ثمر رساندند.

محسن تركي در اين مسابقه سياوش اكبرپور و حسن اشجاري از استيل‌آذين را با كارت زرد جريمه كرد.

استيل آذين هفته گذشته در ليگ برتر 2 بر يك فولاد را شكست داده بود اما با شكست امروز و پس از اين كه در ليگ نتايج خوبي نگرفته از جام حذفي هم كنار رفت. فولاد در مرحله نيمه نهايي جام حذفي به ديدار برنده مسابقه پرسپوليس ــ سپاهان اصفهان مي‌رود.


نوشته شده در   سه شنبه 23 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode