ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1389     |     کد : 12791

اهتزاز پرچم ايران در المپيك زمستاني ناشنوايان اسلواكي

رئيس فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان كشور گفت: براي نخستين بار پرچم ايران در المپيك زمستاني ناشنوايان اسلواكي به اهتزاز درمي‌آيد.

رئيس فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان كشور گفت: براي نخستين بار پرچم ايران در المپيك زمستاني ناشنوايان اسلواكي به اهتزاز درمي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، كاظم نظم‌ده در مجمع عمومي و انتخابات هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان آذربايجان شرقي افزود: براي نخستين بار و پس از 17 دوره در رقابت‌هاي المپيك زمستاني ناشنوايان 2011 اسلواكي، چهار اسكي‌باز ناشنواي ايران اسلامي به مصاف رقباي خود مي‌روند.
وي خاطرنشان كرد: تغييرات اساسي در فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان با رويكرد و سياست‌هاي جديد با همكاري ارگان‌هايي همچون بهزيستي و با حمايت و مساعدت‌هاي سعيدلو رياست سازمان تربيت بدني آغاز شده است.
نظم‌ده اظهار داشت: كار براي ورزش ناشنوايان چند بعدي است و در حال حاضر 13 رشته جديد وارد فدراسيون شده تا ورزشكاران ناشنوا بتوانند در 19 دوره رقابت‌هاي المپيك تابستاني و شش دوره المپيك زمستاني شركت كنند.
وي توجه به كرامت و مشاركت ناشنوايان را از مهم‌ترين اهداف فدراسيون دانست و اظهار داشت: وجود سالن اختصاصي براي ورزش ناشنوايان در تبريز گام بسيار مهم و بزرگي براي رشد و ترقي ورزش ناشنوايان در آذربايجان شرقي و شمال‌غرب كشور خواهد بود.
نظم‌ده افزود: تبريز با توجه به ظرفيت و استعدادهاي ناب و به علت كوهستاتي بودن منطقه و وجود دو پيست اسكي در استان، مي‌تواند سهم مهمي در اعزام ورزشكاران به بازي‌هاي المپيك زمستاني داشته باشد.
وي همچنين در خصوص رشته‌هاي جديد فدراسيون گفت: رشته‌هاي فوتسال، فوتبال، تكواندو در دو بخش بانوان و آقايان، كاراته، جودو، واليبال ساحلي و تيراندازي به تازگي وارد ورزش ناشنوايان شده‌اند.
رئيس فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان كشور خاطرنشان كرد: در رشته‌هاي دو و ميداني و كشتي با جديت در حال ترقي و ارتقاي اين رشته‌ها هستيم.


نوشته شده در   سه شنبه 23 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode