ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1389     |     کد : 12736

عفاف و حجاب رنگ جنسيتي به خود نگيرد

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: عفاف و حجاب نبايد رنگ جنسيتي به خود بگيرد، چراكه اين مسئله تنها در محدوده بانوان نيست.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: عفاف و حجاب نبايد رنگ جنسيتي به خود بگيرد، چراكه اين مسئله تنها در محدوده بانوان نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري ظهر امروز در جمع بانوان فعال فرهنگي آذربايجان شرقي بر ضرورت همگرايي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تاكيد كرد.
وي با اشاره به فرا رسيدن دهه محرم اظهار داشت: در اين دهه مسئله امر به معروف و نهي از منكر بايد مورد توجه جدي باشد و تذكر لساني در زمينه امر به معروف و نهي از منكر مورد توجه همه باشد.
پيرسمساري يادآور شد: در زمينه احياي امر به معروف و نهي از منكر برنامه‌ريزي‌هاي ميان مدت و بلند مدتي ترسيم شده و عملكرد هر دستگاه در اين راستا مشخص شده است.
وي گفت: در حال حاضر دو كارگروه مصوب هيئت دولت در كشور فعال است كه كار گروه بانوان و خانواده در استان به دبيري مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي فعاليت مي‌كند.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي تصريح كرد: اين كارگروه تلاش دارد در راستاي ارتقاي خانواده‌ها و مقابله با هجمه عظيم استكبار عليه خانواده اقدام كند.
پيرسمساري تصريح كرد: تسهيل در امر ازدواج و برنامه‌ريزي براي تحكيم بنيان خانواده مورد توجه اين كار گروه قرار گرفته است و كارشناسان سازمان‌هاي مختلف با ارائه مسائل جديد براي تغيير نگرش در موضوع خانواده اقدام كنند.
وي با تاكيد بر توجه دولت به مسئله خانواده ادامه داد: در هيچ يك از دولت‌هاي قبلي اين توجه و همت به امر خانواده صورت نگرفته است و به همين علت مشكل چنداني در امر بودجه‌دهي به اين مسئله و حمايت مالي وجود ندارد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي اضافه كرد: عفاف و حجاب نبايد رنگ جنسيتي به خود بگيرد چرا كه عفاف و حجاب تنها در محدوده بانوان نيست و بايد به صورت فراجنسيتي مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
وي به تشكيل اتاق‌هاي فكر در حوزه كار گروه عفاف و حجاب اشاره كرد و يادآور شد: پنج كميته در اين كار گروه تشكيل شده و هر كميته 11 عضو دارد.
پيرسمساري افزود: 89 سازمان در امر ارتقاي عفاف و حجاب آذربايجان شرقي فعال هستند و اقدامات گسترده و در عين حال ظريفي در اين جهت صورت مي‌گيرد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به برگزاري موفق نمايشگاه عفاف و حجاب در تبريز ،تاكيد كرد: در اين نمايشگاه 150 غرفه در كنار نمايشگاه طلا و جواهر فعاليت كرد و فضاي نمايشگاه را سرشار از عطر عفاف و حجاب كرد.
وي تصريح كرد: در آستانه برپايي اين نمايشگاه 35 اتاق فكر تشكيل يافت و اقدامات خوبي انجام گرفت اما تا رسيدن به نقطه مطلوب و آرماني فاصله داشتيم.
پيرسمساري با تاكيد بر همگرايي در امر تحقق عفاف و حجاب گفت: اگر همگرايي در زمينه عفاف و حجاب در ميان بخش‌هاي مختلف جامعه نباشد موفقيت چنداني به دست نخواهد آمد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: بايد در زمينه تعالي فرهنگ عفاف و حجاب همانند دوران دفاع مقدس عمل كنيم و متعهدانه وارد صحنه شويم.
وي افزود: حضور دانشجويان با وضع زننده در دانشگاه‌ها نبايد صورت گيرد و وقتي اين مسئله مطرح مي‌شود برخي مسئولان ناراحت و گلايه‌مند مي‌شوند در حالي كه حقايق بايد بيان شده و چاره‌جويي شود.


نوشته شده در   دوشنبه 22 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode