ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1389     |     کد : 12732

حضور كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه در تبريز

برنامه نهايي استقبال از نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مردم مظلوم غزه در تبريز اعلام شد.

برنامه نهايي استقبال از نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مردم مظلوم غزه در تبريز اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از گزارش اتحاديه بين‌الملل امت واحده، نخستين كاروان آسيايي همبستگي با مردم مظلوم غزه، روز سه‌شنبه مصادف با بيست و سوم آذر ماه جاري، هشتم محرم‌الحرام وارد تبريز مي‌شود و مراسم استقبال مردمي هنگام ورود كاروان به اين شهر در حوالي ساعت 19 اين روز از ورودي تبريز آغاز شده و تا ميدان ساعت ادامه مي‌يابد.
بر پايه اين گزارش پس از آنكه مراسم استقبال مردمي در ميدان ساعت به پايان رسيد، استقبال رسمي از اين كاروان با حضور مسئولان ارشد استان در تالار شهر شهرداري تبريز صورت مي‌گيرد.
در ادامه اين برنامه‌ها‌، صبح روز تاسوعاي حسيني مصادف با 24 آذر ماه، ابتدا اعضاي كاروان از برخي آثار تاريخي شهر تبريز بازديد كرده و سپس در مراسم عزاداران حسيني در بازار تبريز شركت خواهند كرد.
همچنين اعضاي كاروان 120 نفره همبستگي با مردم مظلوم غزه در بعد از ظهر روز تاسوعا در مراسم عزاداري هيئت انصارالحسين (ع) در استانداري تبريز حضور خواهند يافت.
علاوه بر اين برنامه‌هاي ديگري همچون مصاحبه تلويزيوني با شبكه استاني سهند، برگزاري كنفرانس خبري، اهداي نقاشي‌هاي كودكان تبريزي به كودكان غزه و امضاي طومار مردمي حمايت از مردم غزه در همين روز صورت خواهد گرفت.
در بخش پاياني اين گزارش آمده است كه مراسم بدرقه رسمي كاروان نيز در صبح روز عاشورا با حضور مسئولان ارشد استان برگزار و فعالان حامي فلسطين، تبريز را به مقصد مرز بازرگان ترك خواهند كرد.
خبرها حاكي از آن است كه همچنين كاروان لبيك يا خامنه‌اي، متشكل از تشكل‌ها، هيئات مذهبي و دانشجويان دانشگاه‌هاي تبريز، در تدارك برگزاري مراسم بدرقه باشكوهي براي اين كاروان در ساعت هشت صبح روز عاشورا در ميدان راه‌آهن تبريز هستند كه خبرهاي تكميلي در اين مورد متعاقباً اعلام مي‌شود.



نوشته شده در   دوشنبه 22 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode