ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 آذر 1389     |     کد : 12704

آي- پد 2 در راه است

توليدکنندگان محصولات اپل در چين اعلام کردند که نسل دوم لوح - رايانه "آي- پد" که باريکتر و سبکتر از مدل فعلي است از سه ماهه نخست سال 2011 معرفي مي شود.

جام جم آنلاين: توليدکنندگان محصولات اپل در چين اعلام کردند که نسل دوم لوح - رايانه "آي- پد" که باريکتر و سبکتر از مدل فعلي است از سه ماهه نخست سال 2011 معرفي مي شود.
به گزارش خبرگزاري مهر، توليدکنندگاني که محصولات اپل را در چين توليد مي کنند خبر دادند که نسخه دوم "آي- پد" از سه ماهه نخست سال 2011 معرفي شده و از اواسط سال آينده وارد بازار مي شود.

"آي- پد 2" نسبت به مدل فعلي باريکتر و سبکتر است و به جاي يک دوربين داراي دو دوربين پشتي و جلويي است که مي تواند براي انجام تماسهاي تصويري کاربرد داشته باشد.

از ميان شرکتهايي که در توليد اين لوح- رايانه جديد مشارکت دارند مي توان به "وينتک" براي توليد تراشه ويژه صفحات نمايشگر لمسي، "سيمپلو تکنولوژي" توليد کننده باتري ليتيومي و يک توليد کننده قاب "آي- پد" اشاره کرد.

يکي از اين منابع خبر داده است که اين مدل جديد "آي- پد" بسيار باريکتر، سبکتر و با يک صفحه نمايشگر با وضوح تصوير بالاتر است.

يک توليدکننده ديگر در اين خصوص توضيح داد که اين لوح رايانه جديد اپل داراي دو دوربين است که دوربين پشتي آن براي گرفتن عکس و فيلم مناسب است درحالي که دوربين جلويي آن مي تواند در تماسهاي تصويري رايگان برپايه نرم افزار FaceTime کاربرد داشته باشد.

براساس گزارش رويترز، اپل اين نرم افزار را به تازگي براي امکان برقراري تماسهاي تصويري رايگان برپايه اينترنت توسعه داده است.

مهمترين رقباي اپل يعني دو غول ژاپني سوني و شارپ نيز دستگاههاي جديدي را براي رقابت با "آي- پد" بعدي اپل عرضه کرده اند.

شارپ يک لوح- رايانه چندرسانه اي به نام "گالاپاگوس" را عرضه کرده است که بسياري ويژگيها و عملکردهاي آن مشابه "آي- پد" است. سوني نيز يک پخش کننده جديد کتاب الکترونيک را معرفي کرده است.

شارپ لوح- رايانه گالاپاگوس را در دو مدل 5.5 و 10.8 اينچي عرضه کرده است که به ترتيب به قيمت 360 و 495 يورو عرضه مي شوند. سيستم عامل اين لوح- رايانه يک نسخه اصلاح شده از سيستم عامل منابع باز "آندروئيد" گوگل است.

سوني اولين مدل "ريدر" (پخش کننده کتاب الکترونيک) خود را در رقابت با کتاب الکترونيک "کيندل" محصول آمازون عرضه کرد. اکنون پس از 3 سال دو "ريدر" جديد را برپايه فناوري "کاغذ الکترونيک" سياه و سفيد در ابعاد 5 و 6 اينچ به دو قيمت 180 و 225 يورو عرضه مي کند.


نوشته شده در   يکشنبه 21 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode