ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 آذر 1389     |     کد : 12687

تراكتورسازي تبريز ميزبان ملوان بندرانزلي است

روز دوشنبه 22 آذر تيم تراكتورسازي تبريز از مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي كشور ميزبان تيم ملوان بندرانزلي است.

روز دوشنبه 22 آذر تيم تراكتورسازي تبريز از مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي كشور ميزبان تيم ملوان بندرانزلي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اين بازي ساعت 14:30 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي‌شود و تيم برنده به مرحله نيمه نهايي جام حذفي راه مي‌بايد.
تراكتورسازي تبريز همچون ساير تيم‌هاي ليگ برتري از مرحله چهارم وارد جدول مسابقات شده است و در نخستين بازي خود ميزبان تيم فجر سپاسي شيراز بود كه به دليل عدم حضور اين تيم شيرازي تراكتورسازي به مرحله پنجم صعود كرد.
تراكتورسازي در مرحله پنجم در يك بازي خانگي به مصاف همشهري خود شهرداري تبريز رفته و در يك ديدار پرگل با نتيجه پنج بر دو حريف خود را شكست داده و به هشت تيم پاياني صعود كرد.
ديدار تراكتورسازي و شهرداري به قيد قرعه به ميزباني تيم شهرداري تبريز برگزار شد تا تراكتورسازي در مقابل حريف بعدي خود شانس ميزباني را داشته باشد.
ملوان بندر انزلي پرافتخارترين تيم شهرستاني در جام حذفي است كه در مرحله قبل در انزلي تيم فولاد نطنز را با سه گل مغلوب و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كرد و چون در مرحله يك هشتم نهايي و در مصاف با حريفانشان تراكتور ميهمان و ملوان بندرانزلي ميزبان بودند در جدال رو در رو اين تيم تراكتور سازي است كه از امتياز بزرگ ميزباني سود خواهد برد.
تراكتورسازي تبريز بعد از دو پيروزي متوالي مقابل نفت آبادان و پرسپوليس تهران شرايط روحي بسيار خوبي سود جسته و براي پيروزي در اين بازي با تمام قوا در ميدان ظاهر مي‌شود.
البته تيم تراكتورسازي علي عليزاده مهاجم بلند قامت خود را به دليل اخراج در بازي با شهرداري نخواهد داشت. هر چند جاسم كرار در مقابل پرسپوليس در ليگ برتر اخراج شد اما حركت غير ورزشي وي مي‌تواند بهانه‌اي براي محروميت سنگين وي را به دنبال داشته و حتي دامن وي براي محروميت در اين بازي را نيز گريبان‌گير شود.
از سوي ديگر برنده ديدار شهرداري ياسوج با كاوه تهران به مصاف استقلال تهران رفته و پيروز اين ديدار حريف برنده ديدار تراكتور سازي تبريز و ملوان بندر انزلي براي شناسايي يك پاي فينال است.
اگر تيم تراكتورسازي بتواند از سد ملوان عبور كند به احتمال فراوان در مرحله نيمه نهايي به مصاف استقلال رفته و پيروزي اين ميدان به ديدار نهايي جام حذفي راه يابد.
مسلما تراكتور سازي بعد از گذر از ملوان در مرحله نيمه نهايي سخت‌ترين بازي خود در جام حذفي را پيش رو خواهد داشت زيرا احتمال اينكه بازي تراكتورسازي خارج از تبريز برگزار شود بسيار است اما تا پيش از برگزاري بازي‌هاي استقلال با برنده كاوه تهران و شهرداري ياسوج نمي‌توان در مورد ميزباني تراكتورسازي نظر قطعي داد.
در كارنامه تيم تراكتورسازي دو بار حضور در ديدار پاياني جام حذفي ثبت شده كه در سال‌هاي 54 و 73 تيم تراكتورسازي در فينال جام حذفي ايران با شكست مقابل تيم‌هاي ملوان انزلي و بهمن كرج از كسب عنوان قهرماني جام حذفي بازمانده است.
براساس اين گزارش، روز دوشنبه 22 آذر در جام حذفي دو بازي ديگر برگزار شده و تيم راه آهن در اصفهان به مصاف سپاهان رفته و استيل آذين ميزبان تيم فولاد خوزستان است.
مشابه بازي‌هاي فوق روز پنج‌شنبه در چارچوب ليگ برتر برگزار شد كه راه آهن با سپاهان دو بر دو مساوي كرده اما استيل‌آذين دو بر يك فولاد خوزستان را مغلوب خود كرد.



نوشته شده در   يکشنبه 21 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode