ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 آذر 1389     |     کد : 12542

نمايندگان فوتبال تبريز در خارج از خانه به مصاف هم مي‌روند

تيم‌هاي فوتبال ماشين‌سازي و گسترش فولاد تبريز در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ يك باشگاه‌هاي كشور به ترتيب به مصاف تيم‌هاي داماش گيلان و استقلال اهواز مي‌روند.

تيم‌هاي فوتبال ماشين‌سازي و گسترش فولاد تبريز در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ يك باشگاه‌هاي كشور به ترتيب به مصاف تيم‌هاي داماش گيلان و استقلال اهواز مي‌روند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، در اين هفته از رقابت‌ها كه روزهاي چهارشنبه تا جمعه اين هفته و با برگزاري 14 ديدار از دو گروه پيگيري مي‌شود دو نماينده فوتبال تبريز در روز جمعه در خارج از خانه رو در روي حريفان خود قرار خواهند گرفت.
هر دو نماينده فوتبال استان در هفته هشتم مقابل حريفان خود به تساوي رسيدند و ماشين‌سازي با گل گهر يك بر يك و گسترش فولاد با مس سرچمشه بدون گل مساوي كردند.
ماشين‌سازي تبريز كه از اول فصل تاكنون سه بار در راس كادر فني خود تغييراتي داده و از هيچ كدام از اين تغييرات نتيجه نگرفته در اين ديدار با هدايت جاويد شكري رو در روي داماش گيلان قرار مي گيرد.
داماش نيز در هفته گذشته مقابل پيام مشهد بازي را با نتيجه يك بر صفر واگذار كرده و از اين رو كار ماشين‌سازي در اين بازي سخت به نظر مي‌رسد.
داماش با 9 امتياز از هفت بازي در رده نهم و ماشين با شش امتياز از هشت بازي در رده سيزدهم جدول رده‌بندي گروه «الف» قرار دارند.
اما تيم گسترش فولاد تبريز نيز در اين هفته در اهواز ديدار سختي با استقلال اين شهر دارد.
گسترش نيز كه به تازگي بوناچيچ را در اختيار گرفته و براي صعود به ليگ برتر از تغيير سرمربي گرفته تا آوردن بازيكنان مطرح را انجام مي‌دهد.
البته استقلال اهواز وضعيت مناسبي در جدول رده‌بندي گروه «ب» ندارد و با هفت امتياز از هشت بازي در رده‌ دوازدهم قرار گرفته و در اين بازي براي كسب سه امتياز و صعود دو پله‌اي به مصاف گسترش مي‌رود.
تيم گسترش نيز كه با 11 امتياز در رده هشتم قرار گرفته در صورت كسب پيروزي در اين بازي مي‌تواند تا رده ششم جدول بالا رود.
در ديگر بازي‌هاي اين هفته گل گهر سيرجان با نفت مسجد سليمان، شهرداري ياسوج با صنعتي كاوه تهران، مقاومت سپاسي با پيام خراسان و فولا نظنز با همياري در روز چهارشنبه و شهرداري بندرعباس با مس رفسنجان و فولاد يزد با پيام در روز پنج‌شنبه و تربيت يزد با اتكا گلستان، برق شيراز با شيرين فراز كرمانشاه، سپيدرود رشت با ابومسلم خراسان، صنعت ساري با ايرانجوان بوشهر، آلومينيوم هرمزگان با داماش درود و مس سرچشمه با نساجي مازندران ديدار مي‌كنند.



نوشته شده در   چهارشنبه 17 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode