ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 مهر 1387     |     کد : 1254

امام جمعه تبريز با تاكيد بر اينكه به زودي ستاره اسرائيل افول خواهد كرد، گفت:صداي شكستن پايه‌هاي رژيم غاصب اسرائيل به گوش مي‌رسد

آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر با اشاره به اعترافات اخير المرت گفت: رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط قرار گرفته است و رو به استيصال بوده و به فضل پروردگار در آينده نه چندان دور شاهد اضمحلال و ناوبدي قطعي اسرائيل خواهمي بود.
وي تصريح كرد: روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطين نيست، بلكه متعلق به تمام مسلمانان جهان بوده و روزي است كه سرنوشت ملت‌هاي مظلوم جهان در مقابل مستكبران رقم مي‌خورد.
خطيب جمعه تبريز با تاكيد بر مبارزه ملت فلسطين با اسرائيل غاصب و حمايت همه‌جانبه اسلام، هرگونه سازش دولت‌هاي اسلامي با صهيونيست‌ها را ظلم به اسلام دانست.
آيت‌الله شبستري گفت: بايد مسلمانان دنيا در عين حالي كه در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس شركت مي‌كنند به اين اكتفا نكرده و با تحريم كالاهاي اسرائيل و بستن نفت و قطع تمام روابط اقتصادي اين غده سرطاني را از صفحه روزگار محو و نابود كنند.
نماينده ولي‌فقيه در استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه اسرائيل با كانون تحركات جهان اسلام درگير است، اظهار داشت: استكبار جهاني و اسرائيل مي‌خواهند با ايجاد تفرقه در بين فلسطينيان و حزب‌الله لبنان حركت‌هاي آزاديخواهانه را تضعيف كنند.
آيت‌الله شبستري همچنين با اشاره به اينكه هم‌‌اكنون اسلام در تمام نقاط جهان روبه رشد و پيشرفت است، افزود: دشمنان زخم خورده به واسطه روحيه سلطه‌جويي و سلطه‌طلبي آرام ننشسته و به دنبال راهي براي جبران شكست‌هاي خود در جهان اسلام هستند و تنها راه ‌پيروزي خود را ايجاد تفرقه بين مسلمانان و گروه‌هاي جهادي فلسطين و لبنان همچنين رو در رو قرار دادن آنها مقابل هم مي‌داند.
امام جمعه تبريز همچنين با بيان اينكه اسرائيل درصدد تشكيل سازمان جهاني صهيونيست است تا مسائل مالي و پولي خود را حل كند تا از اين راه به اهداف خود از جمله كنترل نفت خاورميانه، مهار بيداري ملسمانان جهان، ايجاد امنيت مطلق رژيم صهيونيست و جلوگيري از نفوذ رقباي سياسي و اقتصادي در تحقق نظام تك قطبي دست يابد.
نماينده ولي‌فقيه در استان آذربايجان شرقي در ادامه از حضور گسترده مردم استان آذربايجان شرقي در راهپيمايي روز جهاني قدس كه يكي از يادگارهاي به يادماندني رهبر كبير انقلاب اسلامي است تشكر كرد و خاطرنشان ساخت: امروز ايرانيان با راهپيمايي بي‌نظير خود به دولت‌هاي اسلامي هشدار دادند اگر عرق اسلامي ندارند و ملت مسلمان فلسطين را كمك نمي‌كنند حداقل از دشمنان ملت فلسطين حمايت نكنند و روابط خود را با رژيم غاصب صهيونيستي قطع كنند.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: ما معتقد هستيم هر صلح و سازشي در فلسطين جريان پيدا كند كه در آن اسرائيل به رسميت شناخته شود ما مسلمانان آن را قبول نكرده و نخواهيم كرد.
امام جمعه تبريز در پايان گفت: امروز شاهد اين معنا در دنياي اسلام و حتي در جهان هستيم كه بر اثر حمايت رهبر معظم انقلاب و فرهيختگان دنيا و راهپيمايي ملت ايران و مقاومت ملت فلسطين به زودي ستاره اسرائيل افول خواهد مرد و بيت‌المقدس آزاد خواهد شد.
وي در ادامه با بيان اينكه دفاع مقدس يادآور عزت ملت ايران است، اظهار داشت: اين دوران حماسه در حفظ و اعتلاي نظام و حراست از مرزهاي آن، برهه‌اي حساس از حيات ملت ايران است و نبايد بزرگداشت آن منحصر و محدود به يك هفته شود.
خطيب جمعه تبريز تصريح كرد: ملت ايران، عزت و عظمت خود را مرهون رشادت‌هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان، آزادگان، بسيجيان و رزمندگان اسلام است و دوران دفاع مقدس، مقطع تاريخ‌ساز و افتخار آفريني براي امت ايران است كه هرگز نبايد به فراموشي سپرده شود.
آيت‌الله شبستري با بيان اينكه هشت سال دفاع مقدس يادآور افتخارآميز و زيباترين حماسه ملت ايران در برابر استكبار جهاني است كه استقلال و امنيت كشور را تضمين كرد.


نوشته شده در   جمعه 5 مهر 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode