ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1389     |     کد : 12422

گوانگجو، ترجمان عبارت ما مي‌توانيم

سازمان تربيت بدني در بيانيه‌اي پيروزي کاروان ورزش کشورمان در بازي هاي آسيايي گوانگجو را به رهبر معظم انقلاب ، رياست جمهوري ، نمايندگان مجلس، خانواده بزرگ ورزش و ملت شريف ايران تبريک گفت.


به گزارش مهر، در اين بيانيه آمده است: ايران اسلامي در مسير صعود از بلنداي پيشرفت، هر روز گام هاي خود را سريعتر و منسجم تر برمي دارد. کسب مقام چهارم در بازي هاي آسيايي حاصل عنايت رهبري عظيم الشان حضرت آيت الله خامنه اي نمودي عيني از ترجمان عبارت «ما مي توانيم» ، رئيس جمهور محبوب و مردمي جمهوري اسلامي ايران ، همراهي و پشتيباني نمايندگان مردم عزيز در مجلس شوراي اسلامي، عزم راسخ غيورمردان و شيرزنان عرصه ورزش و همدلي و دعاي خير ملت بزرگ ايران بود که دلاوران، قهرمانان و پهلوانان خود را به سوي کسب افتخاري بزرگ رهنمون ساختند.

در ميان دو عيد بزرگ مسلمين، فرزندان ايران اسلامي و پهلوانان غرور آفرين اين مرز و بوم در سايه برنامه ريزي و سازماندهي مناسب و خودباوري و انگيزه بيش از پيش در ميدان رقابت فعل خواستن و توانستن را عملي نمايند. اهتزاز مکرر پرچم جمهوري اسلامي ايران و طنين سرود ملي و غرور آفرين کشورمان، درخشش مدال و عناوين کسب شده نمادي از اقتدار و باور ورزشکاران به ارزش هاي ايراني- اسلامي بود.

پيروزي هاي ملي پوشان ورزشي ايران فضاي «خواستن و توانستن» ملت ايران براي صعود به قله هاي رفيع پيشرفت در ابعاد مختلف را پر رونق تر از گذشته نموده و اينک که با تلاش مضاعف و کار مضاعف طلايي ترين و شکوفاترين دوران ورزش کشور آغاز شده است اميد در دل همه ايرانيان مستحکم تر شده که «ما مي توانيم» با تلاش همگاني و همدلي بر بلنداي عزت و اقتدار بايستيم.

سازمان تربيت بدني قدرداني از اين هدايت، حمايت، پشتيباني و همدلي را بر خود فرض دانسته و اين پيروزي را به رهبر فرزانه انقلاب، رييس جمهور محبوب، مجلس مردمي، خانواده بزرگ ورزش کشور و ملت ايران تقديم مي نمايد.


نوشته شده در   يکشنبه 14 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode