ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1389     |     کد : 12298

تيم‌هاي تبريزي براي صعود در جدول اميدوارند

در ادامه مسابقات ليگ دسته اول ايران جام آزادگان تيم‌هاي تبريزي اميدوارند به رده‌هاي بالاتر جول صعود كنند.

 در ادامه مسابقات ليگ دسته اول ايران جام آزادگان تيم‌هاي تبريزي اميدوارند به رده‌هاي بالاتر جول صعود كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ماشين‌سازي تبريز بعد از پيروزي خانگي خود مقابل پيام مشهد در مصاف با تيم‌هاي شهرداري بندرعباس و نفت مسجد سليمان با شكست مواجه شده و با پنج امتياز به رده دوازدهم جدول سقوط كرده است.
براي ماشين‌سازي بازي سختي پيش‌بيني مي‌شود زيرا تيم گل گهر سيرجان از وضعيت بهتري برخوردار بوده و از پنچ بازي خود 9 امتياز كسب كرده و در رده پنجم جدول قرار دارد.
غلامحسين لاهيجاني سرپرست تيم ماشين‌سازي به خبرنگار فارس گفت: اين بازي ساعت 14 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه يادگار امام برگزار مي‌شود.
وي افزود: در اين بازي بليت فروخته نمي‌شود و علاقمندان مي‌توانند به صورت رايگان نظاره‌گر اين ديدار باشند.
تيم ماشين‌سازي در حالي ششمين بازي رسمي خود را در تبريز برگزار مي‌كند كه بازي‌هاي قبلي خود را در سه ورزشگاه متفاوت به اتمام رسانده است.
ديدار ماشين‌سازي با سپاهان اصفهان در جام حذفي و ديدار با مس رفسنجان از ليگ آزادگان در ورزشگاه يادگار امام برگزار شده، ديدار ماشين‌سازي با كاوه تهران و پيام مشهد در چمن سپاه عاشورا انجام گرفته و بالاخره ماشين‌سازي در ورزشگاه بنيان ديزل ميزبان تيم شهرداري بندرعباس بوده است.
اين در حالي است كه قبلا عنوان شده بود كه ديدارهاي ماشين‌سازي در باغشمال برگزار خواهد شد اما شوراي تامين امنيت تبريز تا به حال مجوز بازي‌هاي ماشين‌سازي را در باغمشال صادر نكرده است.
ديگر نماينده فوتبال تبريز روز جمعه ميزبان تيم مس سرچشمه رفسنجان است.
مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبريز بعد از هفته چهارم، فيروز كريمي را از اين تيم اخراج كرده و حسين خطيبي را جايگزين وي كردند.
خطيبي در هفته پنجم در تبريز موفق شد برق شيراز را با نتيجه دو بر يك مغلوب كند اما در هفته ششم شاگردان وي با همين نتيجه در ساري مغلوب تيم صنعت اين شهر شدند تا با 10 امتياز در جايگاه هشتم جدول قرار گيرند، جايگاهي كه نمي‌تواند با اهداف اين باشگاه همخواني داشته باشد.
با توجه به تحولات صورت گرفته در باشگاه گسترش فولاد بازي اين تيم روز جمعه از اهميت بيشتري برخوردار است، مسلما پيروزي اين تيم جايگاه حسين خطيبي را محكم خواهد كرد ضمن اينكه شكست اين تيم مي‌تواند گزينه‌هاي جديدي را از سوي دادرس براي اين باشگاه به همراه داشته باشد.
اين بازي روز جمعه ساعت 14 در ورزشگاه بنيان ديزل برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode