ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 شهريور 1387     |     کد : 1219

امام جمعه اهر: مردم ايران اميد دشمنان نظام را بار ديگر به ياس مبدل خواهند كرد

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر،حجت اسلام جواد حاجي زاده  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اهر افزود: ملت ايران با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي روز قدس و حمايت از ملت مظلوم و تحت ستم فلسطين، اميد دشمنان نظام و انقلاب را به يأس مبدل خواهد كرد.
وي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را بنا به فرمايش بنيانگذار جمهور اسلامي تكليف عنوان كرد و بر هر چه با شكوه تر برگزاري آن با حضور آحاد مختلف مردم تاكيد كرد.
خطيب جمعه اهر همچنين با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهريور ، هشت سال دفاع مقدس را دفاع جانانه ملت ايران و نشان غلبه ايمان بر دشمن تا بن دندان مسلح برشمرد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار ملت ايران و نظام اسلامي است.
وي اضافه كرد: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگي بود كه دشمن با همراهي تمام استكبار نتوانست حتي يك وجب از خاك ميهن اسلامي را به اشغال خود درآورد و در نهايت زبونانه كشور ما را ترك كردند.
حاجي زاده تصريح كرد: در اين راستا رسالت مسئولان فرهنگي است كه با راهكارهاي مناسب و بهره‌مندي از افراد صاحب نظر، فرهنگ ايثار و پايدار دفاع مقدس را به طريق مناسب به نسل سوم و جوان بعد از جنگ منتقل كنند و تا زماني كه اين فرهنگ در جامعه اسلامي ما پابرجاست هيچ كشوري خيال حضور و حمله به ميهن اسلامي ما را نخواهد يافت.
امام جمعه اهر خواستار بازشناسي ادبيات دفاع مقدس براي نسل جوان شد.
خطيب جمعه اهر در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد مدارس و دانشگاه‌ها، رسالت سنگين اساتيد و دبيران را در تعليم و تربيت آينده سازان جامعه اسلامي بسيار مهم عنوان كرد و اظهار داشت: متاسفانه دشمن با جنگ نرم و با برنامه‌ريزي مدون جهت استحاله فرهنگي و به تعبير مقام عظماي ولايت ناتو فرهنگي پا به عرصه نبرد گذاشته و مي‌خواهد ايمان و معنويات جوانان ما را كمرنگ كند و با ترويج فرهنگي منحط غربي آنها را نسبت به مسايل ديني و فرهنگ اصيل اسلامي بي‌تفاوت كند كه بايد اساتيد و معلمان با الگو دهي مناسب در تربيت اين نسل تلاش بيشتري كند و در كنار تعليم و تحصيل علم به معنويات و مسايل ديني اين قشر توجه ويژه داشته باشند


نوشته شده در   جمعه 29 شهريور 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode