ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1389     |     کد : 12149

شكست پرسپوليس مقابل سپاهان

هفته شانزدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر در شرايطي به پايان رسيد که در حساس ترين ديدار اين هفته تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادي تهران شکست سنگيني را برابر سپاهان پذيرفت و از جمع صدرنشينان عقب افتاد.

به گزارش مهر، در يکي از ديدارهاي هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر از ساعت 15 امروز تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان سپاهان اصفهان بود که در پايان اين ديدار را با نتيجه 4 بر يک به حريف خود واگذار کرد.

در اين ديدار که به قضاوت محسن قهرماني و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي ابتدا شاگردان علي دايي در دقيقه 31 توسط تياگو به گل برتري دست يافتند اما ابراهيم توره در دقيقه 41 بازي را به تساوي کشاند.

در نيمه دوم و در شرايطي که پرسپوليس شرايط بهتري نسبت به مهمان خود داشت، علي دايي و اميرقلعه نويي دست به تعويض زدند که در اين بين قلعه نويي موفق تر بود و پس از به ميدان فرستادن نويدکيا و يانوش تيمش به دو گل دست پيدا کرد. ابتدا در دقيقه 66 هادي عقيلي از روي يک ضربه پنالتي دروازه عليرضا حقيقي را باز کرد. در اين صحنه که پرسپوليسي ها اعتراض زيادي به قضاوت محسن قهرماني داشتند، مجتبي شيري پشت محوطه جريمه روي پاي توره تکل زد اما داور با اين توجيه که داخل محوطه جريمه بوده است اعلام پنالتي کرد.

دقايقي بعد خسرو حيدري از بهم ريختگي خط دفاعي پرسپوليس استفاده کرد و گل سوم تيمش را وارد دروازه پرسپوليس کرد. در دقيقه 86 بازهم محسن قهرماني به سود سپاهان اعلام ضربه پنالتي کرد که رضا عنايتي اين ضربه را به گل چهارم سپاهان تبديل کرد.

علي دايي که اوايل هفته جاري با حکم کميته انضباطي محروميتش براي انجام مصاحبه ها لغو شد، شروع خوبي در دوره جديد نداشت و با 4 گل برابر سپاهان شکست خورد تا سنگين ترين شکست سرخپوشان در ورزشگاه آزادي در ليگ دهم رقم بخورد. با اين شکست پرسپوليس فاصله اش با تيم هاي ذوب آهن و استقلال در صدر جدول را کمي بيشتر کرد و روند نزولي اش را آغاز کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode