ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1389     |     کد : 12147

كريم باقري: ديگر برنمي‌گردم

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس که در ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و برزيل از دنياي بازي در تيم ملي خداحافظي کرده بود، پس از خداحافظي‌اش از فوتبال باشگاهي گفت: با وجود نشستي که با آقاي کاشاني داشتم تصميمم را گرفته‌ام و ديگر به فوتبال برنمي‌گردم.


به گزارش مهر، کريم باقري روز 15 مهرماه سالجاري با حضور در ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان برابر برزيل در ورزشگاه ابوظبي، براي هميشه از حضور در تيم ملي فوتبال ايران خداحافظي کرد و روز اول آذرماه نيز با غيبت در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس يک روز پس از ديدار برابر داماش گيلان، خداحافظي غير رسمي اش را از پرسپوليس اعلام کرد.

با وجود اينکه کريم باقري و حبيب کاشاني روز يکشنبه در نشستي توافق کردند تا روز سه شنبه تصميم نهايي در مورد خداحافظي باقري از فوتبال را اتخاذ کنند اما باقري امروز دوشنبه در گفتگويي اعلام کرد تصميمش را گرفته است و ديگر قصد ندارد به فوتبال باشگاهي برگردد.

باقري در اين مورد گفت: از کسي دلخور و ناراحت نيستم و تصميمم براي خداحافظي را گرفته ام. اين قانون فوتبال است که يک روز مي آيي و يک روز هم بايد بروي.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که آيا از علي دايي به خاطر بازي ندادن شما و نيمکت نشيني ناراحت هستي ، گفت: دليلي ندارد که از دايي ناراحت باشم. بازي کردن يک بازي به نظر کادر فني بستگي دارد و مربي است که تصميم مي گيرد چه بازيکني به ميدان برود.

باقري در پاسخ به اين پرسش که حبيب کاشاني اعلام کرده است تحت هرشرايطي باقري را حفظ خواهيم کرد ، گفت: ما توافق کرديم که تا روز سه شنبه در اين مورد فکر کنيم اما بعيد مي دانم تا روز سه شنبه اتفاق تازه اي بيفتد. من تصميم را گرفته ام و ديگر قصد ندارم به تمرينات برگردم.

کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال ايران در مورد برگزاري ديدار خداحافظي اش از فوتبال گفت: قبلا صحبت هايي در اين مورد با آقاي دايي و کاشاني داشته ام و اگر شرايط فراهم شود ديماه در ديداري که پرسپوليس تدارک ديده است از فوتبال خداحافظي خواهم کرد.

کريم باقري در پاسخ به اين پرسش که آيا وارد دنياي مربيگري خواهيد شد ، گفت: اصلا به مربيگري فکر نمي کنم اما شايد به مديريت وارد شدم. البته هنوز براي اين کار و يا حضور در هيئت مديره پرسپوليس جوان هستم و بايد کمي صبر کنم.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode