ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 آذر 1389     |     کد : 11875

بي‌باك: امسال، سال خداحافظي من است

امسال آخرين سال حضور من در عرصه حضور روي شياپچانگ است، چون از سال آينده در كسوت مربي تكواندو ادامه فعاليت مي‌دهم.


مهدي بي‌باك تكواندوكار پرافتخار ايران و دارنده چندين طلاي رقابت‌هاي آسيايي و جهاني ضمن اعلام اين خبر به «جام‌جم» گفت: امسال پنجمين و آخرين سال حضورم در باشگاه دانشگاه آزاد است و اميدوارم سال آينده با پايان تحصيلاتم در اين دانشگاه، وارد عرصه مربيگري شوم و تيمي را هدايت كنم. البته من كارمند نفت هستم و در وهله نخست، تلاش مي‌كنم اجازه تشكيل تيمي قدرتمند از نفت را به دست آورم.

بي‌باك 32 ساله كه از 2 دوره حضور در بازي‌هاي آسيايي، يك طلا و يك نقره به ارمغان آورده است (البته نقره او در بازي‌هاي آسيايي دوحه قطر در چنان شرايط ناعادلانه‌اي به دست آمد كه مسوولان وقت ورزش، آن مدال را همرديف مدال‌هاي طلاي اين بازي‌ها منظور كردند) در مورد حضور تيم ملي تكواندو در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو گفت: شرايط تيم ملي عالي بود و من هميشه براي آن آرزوي موفقيت كامل دارم. البته حضور در بازي‌هاي آسيايي به نسبت ديگر تورنمنت‌هاي قاره‌اي و جهاني‌‌استرس و اضطراب بيشتري به ورزشكار منتقل مي‌كند، اما به هر حال تيم ما از عناصري در تركيب خود سود مي‌برد كه در عين جواني داراي تجربه زيادي بودند. بي‌باك كه از تكواندوكاران اوزان بالاي ايران به شمار مي‌رود در مورد ورزشكاران وزن‌هاي ششم،‌ هفتم و هشتم تيم ملي گفت: در وزن هفتم، يوسف كرمي با كوله‌باري از تجربه و افتخار حاضر بود و به مدال طلا رسيد . او به عنوان كاپيتان و باتجربه‌ترين ملي‌پوش ايران، وظيفه خيلي سنگيني نسبت به ديگران داشت. در اوزان ششم و هشتم هم به ترتيب فرزاد عبدالهي و تاجيك حاضربودند و چون براي نخستين بار بازي‌هاي آسيايي را تجربه مي‌كردند به موفقيت چنداني نرسيدند هرچند آنها تجربه‌هاي باارزشي از رقابت‌هاي قهرماني آسيا، جام‌جهاني و قهرماني جهان دارند.

بي‌باك سطح بسيار بالاي تكواندوي ايران را عاملي خواند تا افراد حاضر در اين سطح، نيازي به گذراندن كلاس‌هاي مربيگري در خارج كشور نداشته باشند و گفت: اكنون خوشبختانه بسياري نقاط دنيا، دست نياز به سوي تكواندوي ايران دراز كرده‌اند و مي‌خواهند از اين مكتب بهره‌هاي آموزشي لازم را ببرند.

مجيد عباسقلي‌


نوشته شده در   چهارشنبه 3 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode