ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 آذر 1389     |     کد : 11858

آلمان از اعمال تحريم‌ها عليه ايران استقبال نمي‌كند

آندرياس ميشائيليش با بيان اينكه تحريم‌ها عليه ايران براي آلمان دردآور است، افزود: آلمان از اعمال اين تحريم استقبال نمي‌‌كند.

 "آندرياس ميشائيليش " با بيان اينكه تحريم‌ها عليه ايران براي آلمان دردآور است، افزود: آلمان از اعمال اين تحريم استقبال نمي‌‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي، "آندرياس ميشائيليش " مديركل خاورميانه‌اي وزارت امور خارجه آلمان ظهر امروز سه شنبه با مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست قابلي مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

جلالي در ابتداي اين ديدار به سابقه تاريخي خوب و مثبت مناسبات دوستانه دو كشور اشاره كرد و افزود: پيشينه مثبت مناسبات دوستانه في‌مابين ميراث ارزشمندي است كه بايد از آن مراقبت كرد و بر مبناي آن همكاري‌هاي آينده را در همه عرصه‌ها بنيان گذاشت.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم در ادامه با اشاره به موضوع هسته‌اي كشورمان با تاكيد بر اينكه فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ايران در چارچوب NPT و همكاري كامل با آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌اي بوده است، افزود: ايران همواره گفتگو و مذاكره را بهترين راه حل سوء تفاهمات فيمابين دانسته است.

جلالي در ادامه با بيان اينكه گفتگو با ملت ايران با زبان تهديد هيچ تأثيري در اراده ملت ايراني در مسير دستيابي به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي نداشته است، گفت: غرب بايد از اشتباهات خود در موضوع هسته‌اي ايران پند بگيرد و مسير جديدي را بر مبناي گفتگو با ايران آغاز كند.

وي از ايفاي نقش موثر آلماني در جهت حل سوءتفاهمات پيرامون موضوع هسته‌اي ايران استقبال كرد و گفت: هر زماني كه در موضوع هسته‌اي ايران به راه حل و تفاهم نزديك مي‌شد جريانات و كشورهايي يك باره وارد ميداني شده و مذاكرات را از چارچوب منطقي خارج كنند.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي استفاده از زبان تهديد عليه ملت ايران را بزرگترين اشتباه غرب در موضوع پرونده هسته‌اي كشورمان خواند و افزود: استفاده از زبان تهديد هيچ تاثيري بر اراده ملت ايران نخواهد داشت.

بر اساس اين گزارش، مديركل خاورميانه‌اي وزارت امور خارجه آلمان با بيان اهميت توسعه و گسترش مناسبات با ايران براي كشورش گفت: آلمان همواره خواهان ايفاي نقش مثبت براي حل سوء‌تفاهمات كنوني پيرامون پرونده هسته‌اي ايران است.

وي گفتگو و مذاكره را بهترين راه حل مشكلات كنوني دانست و تصريح كرد: غرب در برخورد موضوع هسته‌اي ايران اشتباهات زيايد مرتكب شد.

"ميشائيليش " افزود: بايد به راه حلي محتوايي و صريح دست يافت و تمام انرژي خود را معطوف نمائيم تا اشتباهات گذشته تكرار نشود.

وي با بيان اينكه تحريم‌ها عليه ايران براي آلمان دردآور است، افزود: آلمان از اعمال اين تحريم استقبال نمي‌‌كند.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode