ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1389     |     کد : 11849

تقابل شرق و غرب آسيا در نيمه نهايي

مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي فردا با تقابل ژاپن با ايران و کره جنوبي با امارات برگزار مي‌شود تا چهره دو تيم فيناليست اين دوره مشخص شود.

به گزارش مهر، تيم هاي فوتبال اميد ايران و ژاپن در حالي از ساعت 11:30 سه شنبه گام به ديدار نيمه نهايي و ماقبل فينال بازي هاي آسيايي مي گذارند که دو تيم با اقتدار تا اين مرحله پيش آمده اند و تقابل آنها براي معرفي يک پاي فينال قطعا با حساسيت ها و جذابيت هاي ويژه اي همراه خواهد بود.

ايران با 5 پيروزي مقابل ترکمنستان ، بحرين ، ويتنام (مرحله مقدماتي) مالزي (مرحله يک هشتم) و عمان (مرحله يک چهارم) و به ثمر رساندن 10 گل زده و 2 گل خورده به نيمه نهايي صعود کرده و در مقابل ژاپن با پيروزي برابر تيم هاي چين ، مالزي ، قرقيزستان (مرحله مقدماتي) هند (مرحله يک هشتم) و تايلند (مرحله يک چهارم) و 14 گل زده و بدون گل خورده راهي حساسترين ديدار خود در بازي هاي آسيايي شده است.

نگاهي به تيم اميد ژاپن و نتايج اين تيم در ديدارهاي گذشته بيانگر آن است که اميدهاي ايران براي رويارويي با اين تيم نياز به فوتبالي بابرنامه و هدفمندي دارند که با کمترين ضريب اشتباهات در خط دفاع و حمله همراه باشد.

کادر فني اميد با در اختيار داشتن ابزارهاي سرعتي و دوندگي بي امان در ميانه زمين مي تواند حريف را به نبردي تمام عيار در تمام نقاط زمين بکشاند و با برخورداري از آمادگي جسماني و قدرت بدني بهتر برتري هاي فني و تکنيکي خود را به حريف تحميل کند.

فردا اميدهاي فوتبال ايران براي ششمين حضور در فينال بازي هاي آسيايي يکپارچه انگيزه اند و از همين حالا خود را روي سکوي آسيا مي دانند و تنها براي بهترين و مرغوب ترين رنگ مدال گوانگجو تلاش مضاعفي را بکار خواهند گرفت تا بار ديگر به احياي نام و اعتبار فوتبال ايران در سطح قاره بپردازند. 


نوشته شده در   سه شنبه 2 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode