ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 آبان 1389     |     کد : 11617

اتوبان شهيد كسايي تبريز 6 خطه مي‌شود

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي از افتتاح طرح شش خطه كردن اتوبان شهيد كسايي تا 24 ماه آينده خبر داد.

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي از افتتاح طرح شش خطه كردن اتوبان شهيد كسايي تا 24 ماه آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، محمد اشرف‌نيا گفت: عمليات احداث كنارگذر غربي تبريز از سال 79 آغاز شده است ولي با به وجود آمدن موانعي در ادامه كار، اجراي آن به تعويق افتاده بود كه خوشبختانه با اتخاذ تدابير خاصي مشكلات اين كنارگذر رفع شده و روند احداث آن به سرعت در جريان است.
وي تصريح كرد: 63 كيلومتر از اين اتوبان در مسير تبريز _ مرند در دست پيمانكار است و ادامه بزرگراه تا بازرگان خواهد بود.
اشرف‌نيا افزود: پروژه خط دوم كنارگذر جنوبي تبريز نيز در دستور كار قرار دارد و اقدامات مطالعاتي اين پروژه مهم صورت گرفته است.
معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي در ادامه با اعلام نهايي شدن عمليات سد شهيد مدني افزود: آبگيري اين سد با وجود خشكسالي‌هاي امسال صورت خواهد گرفت و همزمان دهكده توريستي اطراف اين سد نيز احداث مي‌شود.
وي با اشاره به لزوم تحقق كامل مصوبات سفر رياست جمهوري گفت: بنا به دستور رئيس جمهور تمام مصوبات سفر بايد محقق شود و در اين راستا تا مرحله تشكيل جلسات در نهاد رياست جمهوري و وزارتخانه نيز مورد توجه قرار مي‌گيرد.
اشرف‌نيا در ادامه به دستور رئيس جمهور براي انتقال زندان تبريز اشاره كرد و تصريح كرد: 58 ميليارد تومان هزينه‌ي انتقال زندان تبريز به محل باباغي تبريز است و در مورد تبديل به احسن شدن ساختمان فعلي زندان تبريز تصميم‌گيري خواهد شد و رئيس جمهور بر انتقال زندان تبريز دستور داده است.
وي افزود: 10 ميليارد تومان نيز براي مرمت بازار تبريز مصوب شده است كه از طريق سازمان ميراث فرهنگي در مورد آن تصميم‌گيري و هزينه مي‌شود.
معاون استانداري آذربايجان شرقي اظهار داشت: در پروژه‌ي قطار شهري تا آخر سال 88 سهم دولت سه هزار و 176 ميليارد ريال بوده است كه دو هزار و 700 ميليارد ريال محقق شده است و از طرف شهرداري نيز تا آخر سال 88، يك‌هزار و 700 ميليارد ريال پرداخت شده است كه بايد يك ‌هزار و 300 ميليارد ريال نيز پرداخت شود.
وي گفت: اراده مسئولان اين است كه خط اول به طول 18 كيلومتر تمام شود و خط دوم نيز مورد توجه مسئولان است.


نوشته شده در   شنبه 29 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode