ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1389     |     کد : 11408

عامل قتل‌هاي سريالي آبادان اعدام شد

صبح ديروز عامل قتل‌هاي سريالي در آبادان و خرمشهر در زندان كارون با حضور خانواده قربانيان و خبرنگاران به دار مجازات آويخته شد.

صبح ديروز عامل قتل‌هاي سريالي در آبادان و خرمشهر در زندان كارون با حضور خانواده قربانيان و خبرنگاران به دار مجازات آويخته شد.

فريد بغلاني به اتهام قتل 15 زن ودختر و يك پسربچه در مدت 4 سال موجب وحشت مردم شده بود و پس از آخرين جنايت كه قرباني با خوش‌شانسي نجات يافته بود، اطلاعات ارائه شده از سوي زن قرباني موجب شد تا پليس عامل جنايت را دستگير كند.عامل قتل‌هاي سريالي اگرچه يك بار به عنوان مظنون دستگير و با انكار جنايت‌ها آزاد شده بود، اما پس از شناسايي با خونسردي تمام، راز جنايت‌ها را فاش و انگيزه خود را از قتل‌ها نفرت و انتقام عنوان كرد.

اين فرد 40 ساله كه داراي سوابق كيفري نيز بود، پس از اعترافات تكان‌دهنده خود، صحنه جنايت‌ها را با جزئياتش بازسازي كرد و با كشف برخي از اموال متعلق به مقتولان از محل سكونت متهم، تحقيقات از وي ادامه يافت.

پرونده سياه

در نخستين جلسه محاكمه متهم، بهرام رشته‌احمدي، ‌نماينده وقت دادستان اهواز در دفاع از كيفرخواست ارائه شده به دادگاه با اشاره به گذشته متهم در بخشي از دفاعيات خود گفت: متهم (فريد بغلاني) پيش از اين نيز سابقه آزار و اذيت زنان را داشته و 2 بار نيز به همين اتهام دستگير و پس از سپري كردن نيمي از محكوميت به صورت مشروط آزاد شده است.

رشته‌احمدي خاطرنشان كرد:پس از دستگيري و روانكاوي متهم از سوي پزشكي قانوني، وي نزد يكي از پزشكان اعترافات تكاندهنده‌اي دارد كه مي‌گويد: از بچگي و به دليل آزارهاي شديد مادرش كينه و نفرت عميقي نسبت به زنان داشته است و يك بار به دختر خود تعرض كرده و قصد سوزاندن او را داشته و يك بار نيز مي‌خواسته فرزندش را زنده به گور كند.

نماينده دادستان وقت در ادامه دفاعيات خود اشاره كرد: عامل قتل‌ها پس از ارتكاب جنايت با سرقت زيورآلات و بعضا لباس مقتولان، اجساد را در حياط منزلش دفن مي‌كرده است.

به دنبال دفاع از كيفرخواست، خانواده 16 مقتول نيز هر كدام با حضور در جايگاه با اشاره به نحوه مفقود شدن بستگان مقتول خود، از دادگاه درخواست قصاص كردند و با دفاعيات متهم و وكيل مدافع وي سرانجام قضات شعبه 16 دادگاه كيفري استان خوزستان پس از محاكمه وي را به 13 بار قصاص محكوم كردند.

اجراي حكم

با صدور حكم قصاص و تاييد آن در ديوان عالي كشور، 2 سال پس از دستگيري متهم، صبح ديروز اين متهم در زندان كارون از سلول خود بيرون آورده شد.

فريد بغلاني پس از مشاهده خانواده قربانيان مدام تقاضاي صحبت با خانواده‌ها را داشت و عنوان مي‌كرد قصد جلب رضايتشان را دارد، اما هيچ كدام از خانواده‌هاي قربانيان حاضر به صحبت با او نشدند. پس از قرائت آياتي از قرآن كريم، حكم قصاص متهم توسط يكي از اولياي دم كه به عنوان نماينده از سوي ديگر خانواده‌هاي مقتولان انتخاب شده بود، به اجرا درآمد و پرونده زندگي اين جاني تبهكار براي هميشه بسته شد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode