ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 بهمن 1395     |     کد : 110794

امام جمعه سهند: جشن های دهه فجر مردمی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ نماز عبادی سیاسی جمعه شهر سهند به امامت حجت‌الاسلام محمد منیب راد اقامه شد.


امام جمعه سهند گفت:جشن های دهه فجر مردمی باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ نماز عبادی سیاسی جمعه شهر سهند به امامت حجت‌الاسلام محمد منیب راد اقامه شد.

خطیب جمعه سهند حجت‌الاسلام محمد منیب راد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امام راحل دو ویژگی مهم انقلاب ما را اسلامی بودن و مردمی بودن بیان فرمودند؛ این انقلاب از خود ملت بود، انقلاب ما نه مثل کودتاهای دنیاست و نه مثل انقلاب های دنیا. انقلابی است از خود ملت با فریاد الله اکبر و فریاد اسلامی خواهی اگر اسلامیت این انقلاب حذف شود، مردمی بودن آن نیز از بین خوهد رفت. این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی در ادامه به بیانات امام(ره) اشاره کرد و گفت امام (ره) فرمود: مادامی که مجلس و ارگانهای دولتی از طبقه متوسط و مادون متوسط تشکیل شود، امکان ندارد یک قدرت بزرگی اوضاع را بهم بزند، عدم ساده زیستی و روحیه اشرافیگری انسان را از درون پوچ میکند و نتیجه آن سر تعظیم فروآوردن در مقابل زورگویان و مستکبرین دنیا خواهد بود

امام جمعه سهند در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: باید جشن های دهه فجر مردمی باشد، در بحث آزین بندی و ایجاد فضای انقلابی دهه فجر، همه وارد عمل شوند،سیاه نمایی و سفید نمایی مطلق کار عحداقلنه ای نیست، کارهای زیادی (فرهنگی) در این شهر اتفاق افتاده که بی توجهی به آن نا انصافی است.

وی با اشاره به مشکلات شهر سهند گفت: تهدیدات فرهنگی و وجود مشکلات و معضلات فرهنگی مانند شهرهای دیگر در این شهر هم وجود دارد که باید رفع شود و جمعیت روبه رشد سهند خود مطالبه بیشتری بر افزایش کارهای فرهنگی دارد که تبعا مشکلاتی را در پی خواهد داشت که باتوکل به حق تعالی رفع خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 11 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode