ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 بهمن 1395     |     کد : 110689

امام جمعه عجب شیر: تکیه بر تقوای الهی، رمز موفقیت امام خمینی(ره) بود

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهارکرد: 12 بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است.

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهارکرد: 12 بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است.
وی با اشاره به موفقیت امام خمینی (ره) اظهارکرد: موفقیت امام از آثار تقوای او است و خداوند فرموده کسانی که تقوا داشته باشند راه رهایی از مشکلات را برای شان فراهم می کند.
امام جمعه عجب شیر گفت: جهان معاصر امروز امام خمینی (ره) را به عنوان یک شخصیت برجسته سیاسی و تاثیر گذار می شناسد و از ایشان با عظمت یاد می کنند.
وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) جهان دو قطبی بود و تنها شرق و غرب داعیه دار قدرت جهان بودند، اما پس از پیروزی ملت ایران این معادله بهم ریخت و یک قدرت سوم دیگر با تکیه بر ارزش های معنوی و دینی به نام ایران با رهبری امام معرفی شد.
امام جمعه عجب شیر یادآور شد: انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب تاثیرات شگرف و عمیقی در بسیاری از جهات در جهان کنونی ایجاد کرده اند.
وی با عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از نیروهای آتش‌نشانی تهران، اظهار کرد: این حادثه زنگ خطری برای تمام مسؤولان به ‌ویژه در شهرستان عجب شیر است که باید با شناسایی آسیب‌های جامعه برای رفع آن اقدام و از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند.
وی با اشاره به پیامدهای این حادثه افزود: باید از افراد و خانواده های ایثارگر و جانفشان در کشور تجلیل و مردم نسبت به ایمن‌سازی بناها و ساختمان‌ها دقت لازم را بکنند و مسوولان برای پیشگیری از حوادث مشابه با جدیت و سرعت بناهای غیرایمن را شناسایی و در فرآیندی منطقی در دستور ایمن سازی و یا تجدید بنا قرار دهند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 8 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode