ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 دي 1395     |     کد : 110263

امام جمعه سهند: حضور مردم بابصیرت و تدبیر رهبری دشمن را ناکام کرد

امام جمعه سهند در خطبه های این هفته گفت: حضور مردم بابصیرت و تدبیر رهبری دشمن را ناکام کرد.

امام جمعه سهند در خطبه های این هفته گفت: حضور مردم بابصیرت و تدبیر رهبری دشمن را ناکام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، نماز عبادی سیاسی این هفته شهر سهند به امامت حجت‌الاسلام محمد منیب راد اقامه شد.

خطیب جمعه سهند حجت‌الاسلام و المسلمین منیب راد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم گفت: ما دشمن نتراشیده ایم دشمن را حرکت ملت می تراشد آن کسانی که از عقب ماندگی ایران نفع میبرند امروز با ما دشمن هستند.

وی با تبین معنای دشمن گفت: دشمن کیست؟ دشمن خارجی ما آمریکا، انگللیس و صهیونیست است وی با اشاره به مصادیق دشمن داخلی در بیان رهبری افزود: دشمن داخلی ما تنبلی، نا امیدی، بی انگیزگی و بیحالی است. مصداقی برای دشمنی آمریکا اینکه وزیر امور خارجه اش به دولت جدید ایالات متحده گفت: تحریم هارا حفظ کنید با سختگیری از ایران امتیاز بیشتری بگیرید! مصداق دیگر دشمنی آموزش دادن و مسلح کردن افراد بومی انتخاب شده از ایران تا با هماهنگی آمریکاییها به جان کشور و نظام بیفتند.

وی در ادامه به وظیفه ملت در مقابل دشمن اشاره کرد وگفت: مقاوم کردن کشور، نیرومند کردن کشور بواسطه عناصر اقتدار ایمان اسلامی، ایمان دینی که از 140 سال پیش به این طرف هر حرکتی که در این کشور انجام گرفته است عنصر(دین) حرف اول را زده است،پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات مردم و یکی از اهداف دشمن جداکردن مردم از نظام است، حفظ عزت ملی در مذاکرات بین المللی است و روحیه ما، انگیزه ما و همت ما در مواجهه با طرف مقابل است.

وی با اشاره به درگذشت رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم با بصیرت و تدبیر رهبری دشمن را ناکام کرد این در حالی است که دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی بفکر فتنه دیگر بودند که از مردم سیلی خوردند.


نوشته شده در   يکشنبه 26 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode