ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 دي 1395     |     کد : 110009

امام جمعه هریس: همه دستگاه ها برای مبارزه با آسیب های اجتماعی وارد عمل شوند

امام جمعه هریس آسیب های اجتماعی در جامعه را منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست و گفت: همه دستگاه ها برای مبارزه با آسیب های اجتماعی وارد عمل شوند.

امام جمعه هریس آسیب های اجتماعی در جامعه را منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست و گفت: همه دستگاه ها برای مبارزه با آسیب های اجتماعی وارد عمل شوند.
حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه اظهار کرد: امروز متاسفانه اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فساد و بی بند و باری پنج آسیب اولویت دار استان هستند که مبارزه با آنها باید بصورت همگانی باشد.
وی با حساس خواندن این موضوع خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب است و ایشان در طول سال4 بار با سران سه قوه در این مورد جلسه داشتند.
امام جمعه هریس ادامه داد: همه دستگاه ها باید با تمام امکانات و با برنامه برای مبارزه با آسیب های اجتماعی وارد عمل شوند که اگر امروز اقدام نشود، فردا بسیار دیر است.
احمدی گفت: امروزه دشمنان این ملت کانون گرم خانواده را مورد هجمه همه جانبه قرار داده است و باید خانواده و به ویژه جوانان را در مقابله با حوادث غیر اخلاقی مقاوم کرد.
وی با اشاره به 17 دی ماه 1314 سالروز کشف حجاب توسط رضاخان اظهار کرد: بحث حجاب و عفاف امروز در کشور ما یکی‌ از مسائل مهم و ارزشی است، در جامعه ای که بد حجابی در آن ترویج داشته باشد، امنیت روانی خانواده ها کاهش می یابد.
امام جمعه هریس همچنین با یادآوری 19 دی ماه سال 1356گفت: 19 دی را می توان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.
وی ادامه داد: در این روز مردم مومن و انقلابی قم در اقدامی ماندگار از اسلام و امام دفاع کرده و در مخالفت با اهانت به دستورات دینی و مرجعیت انقلابی به خیابان ها آمده و زمینه جدی تر شدن انقلاب عمومی و مقدمه سرنگونی رژیم پهلوی را مهیا کردند.


نوشته شده در   جمعه 17 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode