ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 دي 1395     |     کد : 109589

امام جمعه میانه: 9 دی سالروز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت است

امام جمعه میانه با اشاره به حماسه 9 دی و نقش آن در خنثی سازی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: 9 دی سالروز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت است.

امام جمعه میانه با اشاره به حماسه 9 دی و نقش آن در خنثی سازی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: 9 دی سالروز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: مطالبه های دروغین برخی نامزدها در تقلب نتایج انتخابات از همان ابتدا رنگ و بوی ضد انقلابی و تفرقه افکنانه داشت که با بصیرت مردم ولایت مدار، چهره واقعی فتنه 88 که در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اهانت به امامان معصوم (ع) و مکتب عاشورایی پدیدار شد، نمایان و به خاک مالیده شد.
وی بصیرت را مهمترین نیاز جامعه در رویارویی با دشمنان مختلف نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: نبود بصیرت در جامعه کنونی باعث شده تا حتی در بحث مذاکرات هسته ای نیز با تناقض های در گفته های غربی ها مواجهه شویم.
خطیب جمعه میانه یادآوری کرد: در زمان کنونی جامعه ما بیش از پیش به بصیرت و آگاهی نیازمند است.
حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه معرفی حقانیت و واقعیت اسلام به ضرر کشورهای غربی است، ادامه داد: در صورت ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم و پاسخ ندادن به شبهه های جوانان و نسل کنونی جامعه و آینده، دین و مذهب ما بازیچه دست دشمنان قرار خواهد گرفت.
وی بر لزوم وحدت در جهان اسلام برای مقابله با تفرقه افکنی دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: کشورهای غربی بویژه آمریکا و انگلیس در نقش دلال اسلحه بازیگردان جنگ های خودساخته در منطقه هستند.
امام جمعه میانه به آزادسازی حلب توسط جبهه مقاومت اشاره و اظهار کرد: روسیاهی حامیان تروریست و داعشی ها در این برهه از زمان بسیاری از حقایق را برای جهانیان آشکار کرد.
حجت الاسلام حامدی با قدردانی از جمع آوری کمک های بی شمار مردم میانه در ارسال محموله های پتو به مردم سوریه، افزود: در کمک به جبهه مقاومت و سایر ستمدیدگان جهان همواره باید دیدگاه دینی و انسانی مد نظر قرار گیرد.
وی درگذشت علی فرامرزی رییس جدید آموزش و پرورش میانه را ضایعه ای بزرگ برای این مجموعه عنوان کرد و به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.


نوشته شده در   شنبه 4 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode