ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1395     |     کد : 109553

هدف تشیع لندنی و تسنن آمریکای تفرقه بین مسلمانان است

حجت‎الاسلام محمود شربیانی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه این شهرستان به سخنان رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب دو نکته حائز اهمیت است...

حجت‎الاسلام محمود شربیانی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه این شهرستان به سخنان رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب دو نکته حائز اهمیت است که مهم‎ترین آن تفاوت قائل نشدن بین تشیع لندنی و تسنن آمریکای است، زیرا که این 2 گروه لبه یک قیچی بوده و برای نابودی اسلام اصیل تقویت و حمایت شده‎اند.
امام جمعه عجب شیر گفت: متاسفانه آنها با نام روحانیت در شبکه های تلویزیونی که انگلیس راه اندازی کرده در مسیر تحریف دین مبین اسلام تلاش می کنند و کانون این فتنه انگیزی ها در لندن است و ملاک اصلیشان تفرقه انگیزی بین شیعه و سنی است.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در این مورد فرمودند که این خنجر، حنجره دشمن است و در این مورد باید همه مسولان وامت اسلامی بخوبی گوش به فرامین رهبری دهند واین فرمایش ها را سرلوحه کار خود قرار دهند چون در این زمان نیازمند وحدت هرچه بیشتر هستم.
وی گفت: ما در کشور با بحث شیعه های انگلیسی و اهل سنت امریکایی یعنی شیعه افراطی مواجه هستیم به طوری که وقتی حضرت آقا می فرمایند «هفته وحدت» آنها می گویند «هفته برائت» و هدف اصلی آنها کمرنگ کردن دهه های مهم در اسلام است.
وی با اشاره به تقارن شهدای نهم دی 57 که در مبارزه های مردمی شهرستان عجب شیرعلیه نظام ستم شاهی چهارفرزند برومند خود را تقدیم انقلاب کرده اند با نهم دی سال 88 ، اظهارکرد: حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری، نشانه بصیرت، نمایش دشمن شناسی و روز پیمان با ولایت و انقلاب بوده و هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی شود .
امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه فتنه 88 هیچ‌گاه از خاطره ملت محو نخواهد شد، افزود: دشمن همواره سعی در انزوا و به فراموشی سپردن توطئه‌ها و فتنه‌هایی دارد که در طول تاریخ بر جریان حق روا داشته و این خود بدتر از فتنه 88 است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به شیوه‌های متفاوت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده‌‌اند، اظهارکرد: استکبار سعی داشت با فلج کردن سرمایه‌های مادی و معنوی قدرت ایران را برای رویارویی با غرب و ابرقدرت‌ها تضعیف کند.
وی با توجه به فرا رسیدن ایام میلاد حضرت مسیح(ع) و ضمن تبریک این روز به مسیحیان کشور و جهان، گفت: برنامه حضرت عیسی(ع) نه ظلم کردن و نه پذیرش ظلم بود، اما امروز به اسم مسیحیت ظلم را در جهان شایع کرده‎اند و مسیحیان در مقابل چنین ظلم‎هایی با استدلال‎های واهی سکوت کرده است.
حجت‎الاسلام شربیانی با اشاره به پیروزی‌های چشم‌گیر جبهه مقاومت در آزادسازی شهر مهم و استراتژیک حلب، خاطرنشان کرد: پیروزی حلب پس از چهار سال اشغال به وسیله توسط گروه‌های تکفیری تحت حمایت استکبار جهانی و ارتجاع منطقه، شکست خوردن طرح منطقه‌‌ای آمریکا تحت عنوان خاورمیانه جدید است.
وی به تشابه آثار پیروزی حلب با آزادی خرمشهر و نابودی تروریست و بزرگترین حامی تروریست یعنی آمریکا اشاره کرد و به وجود آمدن و تحقق سوریه واحد، شکست خوردن ارتجاع منطقه و استکبار جهانی و در نهایت رسوا شدن حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی تروریسم و به ویژه رسوایی آمریکا را از جمله آثار این پیروزی عظیم برشمرد.
امام جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه جنایت های عربستان در یمن از اقدام های اسرائیل و داعش بدتراست، اظهار کرد: اسلام‌هراسی و فراهم کردن زمینه اختلاف میان مسلمانان مهم‌ترین اهداف کشورهایی همچون عربستان سعودی است.
وی افزود: عربستان معلوم نیست به چه جرمی زنان و کودکان یمنی را با استفاده از بمب‌ها و تجهیزات آمریکا و اسراییل به خاک و خون می‌کشد.
حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه سازمان ملل در برابر تجاوز آشکارعربستان به مردم یمن سکوت را اختیار کرده است، افزود: به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان و بی‌دفاع یمن لکه ننگی در پیشانی سازمان ملل است.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode