ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395     |     کد : 109342

امام جمعه مراغه:آزادی حلب بزرگترین عیدی الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: پیروزی های مردم سوریه و جبهه مقاومت در سوریه و عراق نشان داد که امت اسلامی با وحدت و ایمان خود نقشه های شوم دشمنان اسلام را در منطقه خنثی می کنند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: پیروزی های مردم سوریه و جبهه مقاومت در سوریه و عراق نشان داد که امت اسلامی با وحدت و ایمان خود نقشه های شوم دشمنان اسلام را در منطقه خنثی می کنند.
وی ادامه داد: رهایی شهر حلب سوریه از چنگال داعش و گروه های تکفیری تروریستی به برکت لطف الهی و مجاهدت های نیروهای ارتش و مردم سوریه، حزب الله لبنان و مدافعان حرم در راه دفاع از مقدسات و ناموس مسلمانان انجام یافته است.
وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اضافه کرد: وجود اتحاد و انسجام بین آحاد امت اسلامی به ویژه همدلی و وحدت بین برادران شیعه و سنی خنثی کننده نقشه های دشمنان اسلام است.
وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزوی ها و دانشگاهیان باید رسالت خود را که تحقق آرمان های اسلام و انقلاب است، با اتحاد و همدلی به سرانجام برسانند.
وی با اشاره به تمدید تحریم های دولت آمریکا علیه کشورمان در کنگره این کشور افزود: کارشکنی های این کشور در قضیه برجام توسط نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات برای افکار عمومی دنیا مشخص شده است.
وی ادامه داد: با توجه به این اقدامات و بدعهدی های آمریکا، مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام توسط رئیس جمهوری به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان برای مقابله با کارشکنی های طرف مقابل، ابلاغ شده است.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: مسئولان کشور باید آماده مقابله با بدعهدی های طرف مقابل در برجام بوده و در صورت تکرار اشتباهات جواب دندان شکنی به آنان بدهند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 26 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode