ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395     |     کد : 109271

برگزاری دومین همایش حسابداران آذربایجان شرقی در تبریز

دبیر همایش حسابداران آذربایجان شرقی از برگزاری دومین دوره این همایش برای بزرگداشت مقام حسابدار در تبریز خبر داد.

دبیر همایش حسابداران آذربایجان شرقی از برگزاری دومین دوره این همایش برای بزرگداشت مقام حسابدار در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گودرزی سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به  اهداف برگزاری این همایش، اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان حسابداری استان و ارتباط بین دانشگاه و بازار کار از مهم ترین اهداف این همایش است و با توجه ابلاغ قانون مالیات های مستقیم و اجرای این قانون از سال گذشته و اهمیت حسابداری در اقتصاد مقاومتی، یکی از معاونان وزارت اقتصاد و دارایی سخنران همایش خواهد بود.

 دبیر دومین همایش حسابداران استان با اشاره به اینکه این همایش پیش درآمدی برای تشکیل کانون حسابداران ایران است، اظهار داشت: لزوم تاسیس کانون صنفی این رشته در استان احساس می شد و با توجه به اینکه از بخش اعظمی از کارهای مربوط به دریافت مجوز این کانون از طریق وزارت کشور انجام شده است، این همایش می تواند در راستای تاسیس کانون نیز تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی یکی از استان های صنعتی کشور است، افزود: متاسفانه در زمینه حسابداری شاهد رده مناسبی برای استان نیستیم و  برای رساندن استان به جایگاه واقعی خود در رشته حسابداری، نیاز به تاسیس کانون حسابداران داریم و این کانون با قدرت کامل در روزهای آتی تاسیس و آغاز به کار خواهد کرد.

گودرزی تاکید کرد: همایش روزهای آینده که تجلیل از پیشکسوتان، اساتید، دانشجویان و فعالان برتر حرفه حسابداری بخشی از آن خواهد بود، می تواند به عنوان یک مجمع عمومی برای حسابداران استان نیز محسوب شود و باید مشکلات این رشته در چنین همایش هایی بررسی شود.

گفتنی است دومین دوره همایش حسابداران آذربایجان شرقی ۲۴  آذر امسال از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود.


نوشته شده در   سه شنبه 23 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode