ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395     |     کد : 109165

امام جمعه شهر مهربان: انتقادهای مطرح شده از تریبون نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم است

امام جمعه شهر مهربان گفت: مسئولان شهرستان و استانی از انتقادهای مطرح شده از تربیون نماز جمعه ناراحت نشوند، چرا که انتقادهای مطرح شده برای جلب توجه مسؤولان برای رسیدگی و حل مشکلات مردم و منطقه است.

امام جمعه شهر مهربان گفت: مسئولان شهرستان و استانی از انتقادهای مطرح شده از تربیون نماز جمعه ناراحت نشوند، چرا که انتقادهای مطرح شده برای جلب توجه مسؤولان برای رسیدگی و حل مشکلات مردم و منطقه است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به پیام مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و اظهار داشت: حق نماز این فریضه‌ الهی که درمان دردهای عمده‌ فردی و اجتماعی ما است ادا نشده است و  ما مسؤولان، ما سخنوران و سخن‌گویان، ما سررشته‌داران امور کشور، ما روحانیان و متولیان تبلیغ و تعلیم دین، و ما همه‌ آحاد و همه‌ قشرهای مردم، همه و همه در مسئولیت اقامه‌ نماز شریک هستیم.

امام جمعه مهربان با اشاره به این که وقتی مقام معظم رهبری از اقامه نماز در جامعه، ادارات و ارگان‌ها راضی نیست، افزود: پس آن جامعه برای عصر حضور و ظهور آقا امام زمان (عج الله) چه آماده کرده است.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب حضرت آیت الله دستغیب نماینده حضرت امام خمینی (ره) و امام جمعه شیراز که در 20 آذرماه سال 1360 توسط منافقین کور دل به شهادت رسید، گفت: بزرگ منشی و ساده زیستی از ویژگی‌های برجسته شهید دستغیب بود و از هر گونه تجملات و مظاهر فریبنده دنیا پرهیز می‌کرد و ارادت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشت، ضمن آنکه تقوی، صبر، زهد و قدرت بیان و قلم از دیگر صفات بارز این شهید بزرگوار بود که به روح مطهر ایشان و تمام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امام شهداء حضرت امام خمینی (ره) درود و صلوات می‌فرستیم.

مرسلی در ادامه خطبه دوم آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این هفته فرصتی مناسب برای حل مشکلات جهان اسلام باشد.

امام جمعه شهر مهربان با تقدیر و تشکر از زحمات محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب به خاطر بازدیدشان از مراکز بهداشتی و درمانی مهربان در هفته گذشته اظهار داشت: آن گونه که از خبرگزاری‌ها اطلاع یافته‌ایم دکتر صومی هفته گذشته برای بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی از مراکز بهداشتی و درمانی مهربان بازدید داشته‌اند و احتمالاً چون خیلی زود تشریف آورده بودند بنده و آقای بخشدار مهربان و دیگر مسؤولان شهر و منطقه در جریان موضوع قرار نگرفته‌ایم و اگر به ما نیز تشریف فرمایی دکتر صومی اطلاع‌رسانی می‌شد و امکان دیدار ایشان را داشتیم، قطعاً تقدیر و تشکرمان ویژه‌تر می‌شد.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان و استانی از انتقادهای مطرح شده از تریبون نماز جمعه ناراحت نشوند، گفت: مسؤولان از انتقادهایی که ما در نماز جمعه مطرح می‌کنیم ناراحت نباشند چرا که انتقادها در  راستای جلب توجه مسئولان برای رسیدگی و حل مشکلات مردم و منطقه است و ما به نوبه خود قدردان زحمات و تلاش‌های مسئولان خدوم و دلسوزمان هستیم.

 مرسلی با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت ذخایر آب شهرستان سراب و منطقه و راه‌های مطرح شده برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب توسط رئیس امور آب شهرستان سراب در قبل از خطبه‌های نماز جمعه، از وی و همکاران شان به خاطر حضور در نماز جمعه مهربان قدردانی کرد.


نوشته شده در   شنبه 20 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode