ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 آذر 1395     |     کد : 109158

امام جمعه عجب شیر: اتحاد میان قوای سه گانه در پی تصمیم کنگره آمریکا قابل تحسین است

حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به تمدید 10 ساله تحریم های آمریکا علیه ایران بیان کرد: آمریکایی ها بر اساس این تحریم برجام را نقض کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به تمدید 10 ساله تحریم های آمریکا علیه ایران بیان کرد: آمریکایی ها بر اساس این تحریم برجام را نقض کرده اند.
به گفته وی در حالیکه آمریکا در 2 بند برجام متعهد شده است تا هیچ تحریمی علیه ایران وضع کند اما با بهانه گیری هایی از جمله اینکه این تحریم ها مربوط به قبل از توافق برجام است کار خود را انجام می دهد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خصوصی و عمومی به تیم مذاکره کننده گفته بودند که آمریکایی ها بد عهد هستند و نباید به آنان اطمینان کرد.
وی ادامه داد: جهانیان باید بدانند که آمریکا بدعهد است و دانشمندان و مسئولان کشورهم نباید در مقابل این بدعهدی ها سکوت کنند و باید با از سرگیری تحقیق ها و کارهای خود جواب محکمی به این شیطان صفت ها بدهند.
حجت الاسلام شربیانی گفت: آمریکایی ها بدانند در صورت حرکت غیر عرف در منطقه با جواب محکمی از سوی ایران مواجه می شوند و این را در نظر داشته باشند که تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در تیررس موشک های ایران است.
وی با اشاره به آزاد سازی های جدید در حلب، گفت: آمریکایی ها نمی خواهند حلب را از دست بدهند و سعی داشتند با اعلام آتش بس، به تروریست ها کمک کنند و آنها را از جهنم حلب فراری دهند.
وی همچنین به آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: باید امام زمان را به خوبی بشناسیم و به دیگران نیز بشناسانیم زیرا یاد آن حضرت و گسترش فرهنگ مهدویت، موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.
خطیب جمعه عجب شیر به 12 ربیع الاول آغاز هفته وحدت هم اشاره کرد و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری و بزرگان دین باید فرقه های اسلامی در برابر دشمن مشترک متحد شوند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 19 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode