ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 آذر 1395     |     کد : 108970

امام جمعه هشترود: دولت مردم را به خودشان مشغول کرده و در حال بی‌تدبیری است/ مردم دیگر از دولت قطع امید کرده‌اند

حجت الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دولت با شعار تدبیر و امید آمد اما فعلا در این 3 سال مردم نه تدبیری و نه امیدی از دولت ندیده‌اند.

حجت الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دولت با شعار تدبیر و امید آمد اما فعلا در این 3 سال مردم نه تدبیری و نه امیدی از دولت ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه بی‌تدبیری دولت برای همگان مشهود است، افزود: اکنون بیکاری جوانان و فقر اقتصادی در کشور وجود دارد که دولت هیچ گونه تدبیری در این موارد انجام نمی‌دهد.

خطیب جمعه هشترود گفت: دولت مردم را به خودشان مشغول کرده و در حال بی‌تدبیری است.

وی از دولت خواست فرمایشات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهد و به فکر اقتصاد کشور و اشتغال باشد.

خطیب جمعه هشترود با بیان اینکه مردم دیگر از دولت قطع امید کرده‌اند، افزود: مردم در طی این سه سال منتظر رونق اقتصادی و تدبیر بودند که متاسفانه تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

وی گفت: لغو سخنرانی‌ها و کنسرت‌ها مشکل اساسی کشور نیست بلکه دولت باید تدابیری برای معضلات اصلی جامعه داشته باشد.

رحیمی با تسلیت حادثه قطار تبریز-مشهد به مردم آذربایجان گفت: در سال 93 نیز چنین حادثه‌ای و در همان مسیر روی داد و تذکراتی داده شد اما اقدامی اساسی صورت نگرفت.

وی اظهار داشت: مسئولان مربوطه چند ماه گذشته خبر دادند که در این مسیر سیستم نظارتی اتوماتیک نصب کرده‌ایم و اتفاقی رخ نخواهد داد اما همین مسئولان حادثه چند روز گذشته و سوخته شدن اجساد قریب به 50 نفر را چطور به مردم توجیه خواهند کرد.

امام جمعه هشترود افزود: با دستگیری چند نفر و ایجاد گروه‌های بررسی کاری درست نمی‌شود و باعث شده امید مردم از تدبیرِ دولت تدبیر و امید، قطع شود.

رحیمی تصریح کرد: مدیران منفعت‌طلب دیگر به فکر مردم نخواهند بود و باعث ناامیدی مردم از دولت می‌شوند.

وی تاکید کرد: دولت به‌دلیل کم‌کاری در حوزه اقتصادی و اشتغال به‌دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه است تا تمرکز مردم را از مائل اصلی به فرعی ببرد.

رحیمی اذعان داشت: رهبر انقلاب بارها برای پیگیری فیش‌های نجومی از سوی دولت تاکید کرده‌اند اما هنوز اقدامی عملی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: مردم در زمان کنونی آگاه هستند و دیگر عوام‌فریبی‌ها چاره‌ساز نیستند و دولت باید به فکر خدمت‌رسانی بهتر باشد.


نوشته شده در   جمعه 12 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode