ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 آذر 1395     |     کد : 108964

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛ آمریکا ازحسن نیت ایران سوء استفاده کرد/ضرورت اعمال بسته اقدام فنی

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه تمدید تحریم‌ های ۱۰ ‌ساله علیه ایران در سنا نقض صریح برجام است، افزود: باید بسته اقدام فنی کشورمان در قبال نقض برجام اعمال شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه تمدید تحریم‌ های ۱۰ ‌ساله علیه ایران در سنا نقض صریح برجام است، افزود: باید بسته اقدام فنی کشورمان در قبال نقض برجام اعمال شود.

وی سپس با اشاره به اینکه کشورمان اقدامات دندان شکنی در برابر این نقض برجام انجام می دهد، ادامه داد: آمریکا بداند که در صورت محقق شدن تمدید تحریم ‌ها، از سوی کشورمان اقدامات پیش ‌بینی شده ‌ای به عنوان پاسخ دندان شکن به سرعت اعمال می ‌شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه اگر آمریکایی ها تحریم را افزایش دهند ما نیز اقدام فنی پیش ‌بینی شده را انجام می دهیم، افزود: آمریکا با تمدید تحریم ‌ها به صورت صریحی برجام را نقض کرد و از حسن نیت جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرد.

نتایج بررسی پرونده حقوق های نجومی اعلام شود

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به حقوق های نجومی برخی از مدیران اظهار داشت: باید نتایج بررسی پرونده حقوق های نجومی اعلام شود و مردم در جریان امور قرار بگیرند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که نتیجه‌ حقوق‌ های تجومی برای مردم روشن شود، ادامه داد: باید سوالات مردم در این زمینه رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اعتماد مردم زیرسئوال رود، گفت: امیدواریم مسئولان درخصوص موضوع فیش های نجومی جواب‌ های قانع‌ کننده ای دهند و با متخلفان نیز برخورد شود.

دشمن به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر شیعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به برگزاری راهپیمایی میلیونی اربعین اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تکفیری ها  و وهابی ها این حضور را نمی توانند ببینند، گفت: آنها برای همین با انفجار در حله عراق تعدادی از زائران حسینی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر شیعی است، افزود: تجمع بزرگ اربعین یک پدیده‌ تاریخی است و قطعا باعث وحدت بیش از پیش جهان اسلام می شود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه این حرکت ها و اقدامات تروریستی باعث کاهش عظمت این تجمع نمی شود، افزود: محبت به اهل بیت(ع) در قلوب مسلمانان به اندازه ای قوی است که با این اقدامات تروریستی خدشه دار نمی ‌شود.

مقصران و دلایل حادثه قطار تبریز – مشهد مشخص شود

وی سپس به حادثه قطار تبریز – مشهد و کشته شدن دهها نفر از مردم استان در این حادثه اشاره کرد  و گفت : مقصران و دلایل حادثه قطار تبریز – مشهد باید هرچه سریعتر مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این حادثه تلخ هرگز از یادها نمی رود، گفت: این حادثه بسیار تلخ و غمناک بود و تمامی مردم کشورمان و به خصوص مردم استان را داغدار کرد.

وی سپس با اشاره به اینکه باید دولت و مسئولان پیگیر جدی این حادثه باشند، اظهار داشت: باید دلیل قانع کننده ای برای این قصور اعلام شود، وقتی تکنولوژی و امنیت در قطار و مسائل ریلی کشور وجود دارد چرا باید این اتفاق تلخ منجر به کشته شدن چند ده نفر شود.


نوشته شده در   جمعه 12 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode