ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 آذر 1395     |     کد : 108822

بسیج یک منظومه فکری اعتقادی است/تلاش دشمن برای بدنام کردن بسیج

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه بسیج یک حرکت احساسی و یک تشکیلات نظامی نیست؛ اظهار کرد: بسیج یک منطق قوی است که عقبه فکری آن آیات قرآن است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه بسیج یک حرکت احساسی و یک تشکیلات نظامی نیست؛ اظهار کرد: بسیج یک منطق قوی است که عقبه فکری آن آیات قرآن است.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای بدنام کردن نام بسیج تصریح کرد: از آنجایی که تلاش دشمنان روی بدنام کردن بسیج متمرکز است، ضروری است به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان بصورت عمیق فکر کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تشریح ویژگی های یک بسیجی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت سراسر ایران اسلامی نماد عینی این نهاد مبارک هستند و بسیج یک عنوان فراگیر است.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: از این رو در سراسر کشور هر انسان مسئول و مسئولیت پذیری  که دارای فهم، شعور و شناخت باشد زیر چتر شجره طیبه بسیج قرار دارد؛ حال فرقی نمی کند که دانشگاه باشد، حوزه باشد، بازار، مدرسه، کارخانه و یا در هر موقعیت دیگری.

وی تأکید کرد: اگر فردی گرهی از مشکلات مردم و کشور را بگشاید، در هر لباس و موقعیتی که باشد یک بسیجی است؛ چه لباس بسیجی بپوشد و چه لباس بسیجی نپوشد. چون فلسفه شکست ناپذیری جمهوری اسلامی متکی به بسیج و تفکر بسیجی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه در کشور هر جناحی جناح مقابل خود را دشمن خود می داند؛ افزود: امام راحل(ره) در مقطعی دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر فرمودند که کشورمان ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشت و حال که بالای ۷۰ میلیون جمعیت دارد باید در فکر تشکیل ارتش و بسیج ۴۰ میلیونی باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی اطاعت از رهبری را یکی دیگر از بارزترین مشخصه های بسیج نام برد و گفت: این فرد در هر کسب و کار و موقعیتی که باشد علی الدوام حول محور ولایت می چرخد.

وی خدایی بودن را از دیگر شاخصه های بسیج نام برد و افزود: در این صورت بسیج می تواند به ده ها برابر دشمن خود نیز غالب شود، چرا که پشتوانه بسیج پروردگار است و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر قدرت خداوندی عرض اندام کند.

تجلیل از رشادت های مدافعان حرم

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به موقعیت، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا تصریح کرد: امروز این عزت و اقتدار چشم ها را خیره و دنیا را حیرت زده کرده است.

حجت الاسلام باقری بنابی اضافه کرد: امروز شاخص ترین قدرت های جهانی در برابر قدرت جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می آورند و خیلی از مردم دنیا نیز به جمهوری اسلامی دل بسته اند.

وی با اشاره به ایستادگی نمایندگان جمهوری اسلامی در بحث مذاکرات در برابر قدرت های جهانی یادآور شد: بنده با نتیجه برجام کاری ندارم که متأسفانه آمریکایی ها بدعهدی کرده اند، دروغ گفته اند و در دروغ گویی آن ها نیز هیچ شک و شبهه ای نداریم، ولی کارهایی که شده نشانگر این است که جمهوری اسلامی در موقعیت ممتاز جهانی قرار گرفته است.

خطیب جمعه بناب در بخش دیگری از خطبه ها با تجلیل از رشادت های مدافعان حرم گفت: واقعاً چقدر بدهکار عزیزان مدافع حرم هستیم و این مدیریت و درایت می خواهد که جمهوری اسلامی مرزهای خود را تا مرز حلب در سوریه کشانده است.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: مردم نباید به تبلیغات منفی و بلندگوی دشمنان اعتنا کنند و باید پشت سر رهبری و ولایت در حمایت مادی و معنوی از مدافعان حرم تلاش کنیم و هیچ گونه سستی را در این خصوص به خود راه ندهیم که قطعاً پیروزی از آن لشکریان مخلص اسلام است.


نوشته شده در   جمعه 5 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode