ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 آبان 1395     |     کد : 108637

امام جمعه هریس: بسیج از دستاوردهای منحصر به فرد انقلاب است

حجت الاسلام قهرمان احمدی‎ در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: امام (ره) بسیج را از برکت ها و الطاف طیبه خداوند برای مردم و انقلاب اسلامی ایران توصیف کرده است.

حجت الاسلام قهرمان احمدی‎ در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: امام (ره) بسیج را از برکت ها و الطاف طیبه خداوند برای مردم و انقلاب اسلامی ایران توصیف کرده است.
وی اظهار کرد: هفته بسیج، فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزش های دینی و روح بسیجی در بین آحاد ملت ایران و به ویژه جوانان است.
امام جمعه هریس یادآوری کرد: بسیج مجموعه ای از پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور بوده که هدف آن به کمال رساندن و خوشبختی مردم است.
حجت الاسلام احمدی ادامه داد: کسانی که با ایمان و خلوص نیت برای اسلام، نظام اسلامی و ملت ایران شبانه روز تلاش و کوشش می کنند، بسیجی هستند.
وی گفت: فلسفه تشکیل سازمان بسیج مستضعفان مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمنان است و مردم باید با تبعیت و پیروی کامل از رهنودهای ولی امر مسلمین، روحیه جهادی خود را حفظ کنند.
خطیب نماز جمعه هریس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و اقشار مختلف مردم اصفهان گفت: اکنون مهمترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولان کشور داشتن بصیرت سیاسی، حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی، ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی، اتحاد و انسجام ملی و حفظ استحکام روحی و درونی است.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به دستاوردهای مهم اربعین حسینی افزود: به باور بسیاری از بزرگان دین، اهمیت زیارت کربلا بیشتر از حضور در مناسک حج است.
وی یادآوری کرد: پیاده روی اربعین حسینی رزمایش اقتدار و عظمت شیعیان در دنیاست و هیچ قدرتی جز قدرت سید الشهدا و شیعه نمی تواند چنین اجتماع بزرگی را رقم بزند.
وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین تاکید بر هویت دینی ملت ها، گرایش ها و قومیت های مختلفی است که در کنار هم جمع می شوند و کربلا را مرکز ثقل هویتی خود می دانند.


نوشته شده در   جمعه 28 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode