ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 آبان 1395     |     کد : 108628

امام جمعه موقت تبریز: وحدت و بصیرت عامل موفقیت مردم ایران در برابر دشمنان است

حجت الاسلام علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: وحدت موجب شکوفایی،عزت کشور و سرافرازی مردم ما شده و در سایه بصیرت و بینش سیاسی آنان، توطئه های دشمنان خنثی شده است.

حجت الاسلام علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: وحدت موجب شکوفایی،عزت کشور و سرافرازی مردم ما شده و در سایه بصیرت و بینش سیاسی آنان، توطئه های دشمنان خنثی شده است.
وی با بیان اینکه بصیرت سیاسی مخصوص نخبگان و مسئولان مملکت نیست، اظهار کرد: مردم کشور با برخورداری از این بصیرت رفتارهای دشمنان را پیش بینی کرده اند و مانع از اجرای این نقشه ها شده اند.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج یادآوری کرد: بسیجیان در وحدت و بصیرت پیشگام هستند و در دوران جنگ تحمیلی نیز نقش آفرین بودند.
حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: بسیجیان لشکر خدا هستند و امام راحل نیز از آنان به عنوان لشکر مخلص خداوند نام برده اند.
وی با اشاره به بخشی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان گفت: ایشان در این جمع با اشاره به انتخابات آمریکا فرمودند که ما از رئیس جمهورها و دولت های آمریکا خیر ندیده ایم و هر کسی در این کشور سرکار آمده، علیه کشور ما اقدام کرده است.
امام جمعه موقت تبریز اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش در این جمع روحیه انقلابی را در واژه های توکل به خدا، اعتماد به درون، شجاعت اقدام و عمل، داشتن بصیرت، عمل به توصیه های امام راحل، امیدواری به آینده، نترسیدن از دشمن و دوست شناسی و دشمن شناسی اعلام کردند.
حجت الاسلام حاجی زاده یادآوری کرد: در زمان کنونی آمریکای جهانخوار و جنایت پیشه در خط مقدم ظلم به دنیا قرار گرفته و مهار آنان به دست مردم ایران به ویژه نیروهای بسیجی میسر است.
وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه بنی امیه را شدیدترین فتنه جهان اسلام معرفی کرد و گفت: آنان سه جنایت بزرگ در جهان اسلام انجام دادند که شامل جریان کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، جریان مکه و ویران کردن بیت الهی و جریان قتل عام مردم مدینه است.
حجت الاسلام حاجی زاده در خطبه اول نماز جمعه نیز با اشاره به اربعین حسینی، افزود: امام حسین (ع) تجلی گاه تمام انبیای الهی بوده و زائران ایشان با پای پیاده و با عشق و ایمان به زیارت وی شتافته اند.
وی یادآوری کرد: آنچه اکنون در اربعین روی می دهد، در دنیا بی نظیر است و در هیچ جا مانند آن وجود ندارد.


نوشته شده در   جمعه 28 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode