ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 آبان 1395     |     کد : 108447

در خطبه های نماز جمعه تبریز مطرح شد؛ لبخندهای شیطانی دشمن مسئولان را گول نزند

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرتعداد و پرشور تبریزی ها در مصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: انتخابات آمریکا پر از چالش بود و مایه آبروریزی این کشور شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرتعداد و پرشور تبریزی ها در مصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: انتخابات آمریکا پر از چالش بود و مایه آبروریزی این کشور شد.

وی با تاکید بر اینکه ساختار حاکم بر آمریکا فاسد است، ادامه داد: بعد از کلی آبروریزی ساختار آمریکا در این انتخابات رئیس جمهور انتخاب شد که یکی از پدیده‌های کم نظیر در تاریخ معاصر بوده است.

وی با بیان اینکه هر دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا فساد اخلاقی و مالی داشتند، اظهار داشت: نظام آمریکا به جهت سرمایه‌ داری آن فاسد است و این موضوع در انتخابات به شکل واضحی مشخص شد.

ترامپ با شعارهای عوام پسندانه رئیس جمهور شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ناظران سیاسی انتخابات شرم ‌آور بودن آن را اعلام کردند، افزود: در این انتخابات مردم آمریکا بین بد و بدتر یکی را به اجبار انتخاب کردند.

آیت الله مجتهد شبستری سپس با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد مردم آمریکا از هر دو نامزد ناراضی بودند، گفت: مردم بعد از انتخابات عکس و پرچم هر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا را به آتش کشیدند.

وی سپس با تاکید بر اینکه ترامپ با شعارهای عوام پسندانه رئیس جمهور شد، افزود: پیروزی ترامپ نشان دهنده خسته شدن مردم آمریکا از سلطه‌ گران است.

قوه قضائیه مخالف گشایش دفتر اتحادیه اروپا

امام جمعه تبریز سپس به اقدام اتحادیه اروپا برای گشایش دفتری در تهران اشاره داشت و اظهار کرد: قوه قضائیه مخالف گشایش دفتر اتحادیه اروپا در تهران است.

وی سپس با تاکید بر اینکه مردم انقلابی کشورمان نیز مخالف این اقدام هستند، ابراز داشت: تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران تاسیس لانه فساد و باج گیری است.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه نیازی به تاسیس چنین دفتری نیست، گفت: هر کشور در ایران سفارت دارد و برای همین تاسیس این چنین دفتری لازم نیست، همچنین خواسته برخی جاسوسان نیز تاسیس این دفتر است تا با ایجاد دفتر مصون بمانند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد چنین دفتری برای حمایت از زندانیان سیاسی، حمایت حقوق بشر از مخالفان اسلام و منکرین قصاص اسلامی است، گفت: آنها می خواهند با این دفتر به دنبال پیاده ‌سازی نظام غرب باشند.

امام جمعه تبریز در پایان به فرا رسیدن اربعین حسینی و برگزاری اجتماع بزرگ حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت: این اجتماع میلیونی عاشقان حسینی از کشورهای مختلف اسلامی مقدمه ‌ای برای نابودی دشمنان اسلام است.


نوشته شده در   جمعه 21 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode