ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 آبان 1395     |     کد : 108261

دولتمردان و مردم باید در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

امام جمعه شهرستان اهر نیز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان اهر گفت: دولت و مسئولان باید به جد در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

امام جمعه شهرستان اهر نیز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان اهر گفت: دولت و مسئولان باید به جد در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در سال جاری اقدام و عمل در ارتباط با اقتصادمقاومتی است و با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال قرار داریم از دولت و مسئولان انتظار داریم در تحقق این مطالبه مقام معظم رهبری به جد تلاش کنند تا بتوانند هنگام ارایه گزارش به مقام معظم رهبری کارنامه درخشانی داشته باشند و صرف انجام کارهای روزمره را اقتصاد مقاومتی به حساب نیاورند.

وی با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه افزود: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب باید در جهت تحقیق علمی و به روز شدن مسایل علمی از هیچ تلاشی دریغ نکنند و به جای فکر تعطیل بودن به فکر استفاده از فرصت ها در حوزه علم و دانش باشند و انتظار داریم جلوی تعطیلات بی مورد در مراکز آموزشی و علمی گرفته شود.

امام جمعه شهرستان اهر، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی های آمریکا در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان گفت: آمریکایی ها به فکر منافع خودشان هستند و باید بدانیم مشکلاتمان با مذاکره با آمریکا حل نخواهد شد بلکه این خودمان هستیم که با تلاش و پشتکارمان در جهت حل مشکلات گام برداریم.

وی، همچنین با اشاره به انتخاب مشیل عون به عنوان رئیس جمهور کشور لبنان گفت: این انتخاب که بزرگترین موفق است، حاکی از تأثیرگذاری حزب ا... است.

حجت الاسلام حاجی زاده، با بیان اینکه موکبی برای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی از سوی شهرستان اهر در مسیر عبور زایران تشکیل خواهد شد گفت: از مردم و علاقه مندان اهل بیت ( ع ) انتظار داریم از کمک های نقدی و غیرنقدی خود برای ارایه خدمات مطلوب به زایران اربعین حسینی از سوی این موکب دریغ نکنند


نوشته شده در   جمعه 14 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode