ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 آبان 1395     |     کد : 107906

تعامل فرهنگی ودینی با کشورهای همسایه از اهداف حوزه هنری استان است

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی تعامل فرهنگی و دینی با کشورهای همسایه و هم مرز با استان را یکی از اهداف این مجموعه عنوان کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی تعامل فرهنگی و دینی با کشورهای همسایه و هم مرز با استان را یکی از اهداف این مجموعه عنوان کرد.

حسن میلانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه نقاشی هنرمندان جمهوری آذربایجان در تبریز اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکار رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو در خصوص برپایی نمایشگاه نقاشی با اتحادیه نقاشی جمهوری آذربایجان تفاهم نامه ای را امضا کردند و 40 آثار برتر هنرمندان نقاش این کشور در گالری نقاشی سازمان فرهنگی شهرداری تبریز به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در 400 کیلومتری کشورهای جمهوری آذربایجان نخجوان و ارمنستان و هم مرز با این کشورهاست و می توانیم در حوزه فعالیت خود به منظور تعامل فرهنگی با کشورهای مرزی تفاهم نامه های مشترکی برای اجرا و برگزاری برنامه هایمان تفاهم نامه ای با آن کشورها منعقد کنیم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقیتصریح کرد: جمهوری آذربایجان و ایران آداب و رسوم مشترکی دارند و کشور ما از دیرباز با کشور آذربایجان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی مشترکات زیادی دارند و هرگز در نظام جمهوری اسلامی ایران  جمهوری آذربایجان را بیگانه با خودمان نمی بینیم.

میلانی از همکاری فی ما بین این استان با جمهوری آذربایجان در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: بر اساس تفاهم امضا شده با اتحادیه نقاشی جمهوری آذربایجان قرار است هنرمندان نقاشی استان نمایشگاه گروهی نقاشی در اتحادیه نقاشان باکو نمایشگاه برپا کنند.

ریس حوزه هنری آذربایجان شرقی هدف از تفاهم فی ما بین آذربایجان شرقی با جمهوری آذربایجان را انتقال پیام فرهنگی و دینی و اعتقادی عنوان کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 3 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode