ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مهر 1395     |     کد : 107268

امام جمعه هریس: استکبار ستیزی بزرگترین معروف عاشورا و گمشده امروز جوامع بشری است

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس با بیان اینکه عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک جریان تاریخی بود ، گفت: جریان مبارزه حق و باطل در همه اعصار و قرون ادامه دارد.

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس با بیان اینکه عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک جریان تاریخی بود ، گفت: جریان مبارزه حق و باطل در همه اعصار و قرون ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه تصمیم حضرت اباعبدالله الحسین مطابق آنچه در تواریخ آمده است مبارزه با حکومت یزید بود ، گفت: هدف اصلی سید مظلومان و سالار شهیدان آگاهی دادن به مردم و نشر احکام قران، کسب عزت و شرف و آزادی امر به معروف و مبارزه با ظلم و فساد بود که به بهترین وجه در جامعه گسترش یافت.
امام جمعه هریس باتبریک سیزده مهر ماه روز نیروی انتظامی به همه کارکنان خدوم این نیروی مومن و متعهد، گفت: نیروی انتظامی امروز مظهر اقتدار ملی است و هیچ سازمانی به اندازه این نیرو در هر زمان و هر مکان با مردم همراه نیست.
وی، اقتدار نشات گرفته از ایمان و معنویت، داشتن ایمان و معنویت و خود را به سلاح و صلاح مجهز کردن، داشتن عزت نفس، با مردم مهربان و دلسوز بودن را از ویژگی های نیروی انتظامی کشورمان عنوان کرد و گفت:
امنیت پیش نیاز همه فعالیت های فردی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و آموزشی است.
وی با گرامی داشت سالمندان به واسطه فرار رسیدن نهم مهر روز سالمندی ، گفت: دوران سالمندی همانند دوران کودکی یا جوانی یکی از مراحل زندگی است با این تفاوت که دوران کودکی و جوانی سرشار ازانرژی تلاش ولی دوران سالمندی همراه با تحلیل قوا و کاهش میزان فعالیت های فیزیکی است.
وی با اشاره به نیازهای عاطفی و معیشتی سالمندان، گفت: دولت باید زمینه زندگی خردمندانه و شرفمندانه برای سالمندان را که عمری در جهت اعتلای این کشور تلاش کرده اند، فراهم کند.


نوشته شده در   جمعه 9 مهر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode