ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مهر 1395     |     کد : 107265

امام جمعه بناب بر ضرورت فراگیری وآموزش علوم دینی تاکید کرد

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب افزود: اگر در مدارس و دانشگاه های ما، این شیوه رعایت می شد امروز تمامی یافته های ما در راستای اهداف اسلامی قرار می گرفت.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب افزود: اگر در مدارس و دانشگاه های ما، این شیوه رعایت می شد امروز تمامی یافته های ما در راستای اهداف اسلامی قرار می گرفت.
خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین تأکید کرد: اگر به پایه های اعتقادی بصورت ریشه ای توجه شده و تقویت شوند به همان اندازه پایه های اسلام قدرتمند خواهد شد و اگر به پایه های دینی و اعتقادی توجه نشود با دادن اندک امتیازی شاهد فرار مغزها از کشور خواهیم بود .
حجت الاسلام باقری بنابی با تجلیل از رشادت های خلبان شهید عباس بابایی خاطرنشان کرد: زمانی که این جوان انقلابی در دانشگاه آمریکا تحصیل می کرد با نگه داشتن ایمان در راستای تبلیغ دین خدا قدم برداشت و هیچ وقت از اصول و ارزش های اسلامی پا عقب نگذاشت.
وی اظهارکرد: امروز مسئولان رژیم سعودی از کودکی وهابی گری و تکفیری را به دانش آموزان خود آموزش می دهند و سپس به تدریس سایر علوم به دانش آموزان می پردازند.
امام جمعه بناب یادآور شد: امروز همچنین در پاکستان صدها مدرسه در راستای تبلیغ و ترویج وهابی گری به دانش آموزان فعالیت می کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تشریح و تبیین جریان مباهله و با استناد به آیاتی از قرآن کریم گفت: اگر در راستای خواسته های قرآن قدم برداریم جهان اسلام می تواند هزاران مشکل را حل کند.
وی با بیان اینکه جریان مباهله با اعتقادات ما مسلمانان گره خورده است؛ گفت: غدیر و عاشورا با خون شهدا عجین و آمیخته بود و امروز آن هایی که در دنیا علیه شیعه جار و جنجال راه انداخته اند فرزندان همان پدرانی هستند که از زمین و زمان به پیامبر اکرم اهانت کردند و امروز این پلیدترین چهره های روی زمین از آستین آل سعود آویزان شده اند.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل زحمتکش این نیرو، امنیت و آسایش موجود را مرهون تلاش و فداکاری شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی و سایر عوامل و نیروهای امنیتی دانست و اظهارکرد: با تلاش و فداکاری این نیرو شاهد آرامش در کشور هستیم .


نوشته شده در   جمعه 9 مهر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode