ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 4 مهر 1395     |     کد : 107097

حمایت از ترویج فرهنگ مقاومت

دکتر علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرد: این سازمان از همه آثار هنری که درباره حماسه مقاومت تولید می‌شود حمایت می‌کند.

رئیس رسانه ملی در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت تاکید کرد
حمایت از ترویج فرهنگ مقاومت
دکتر علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرد: این سازمان از همه آثار هنری که درباره حماسه مقاومت تولید می‌شود حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت جمعه شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.

دکتر ‌علی‌عسکری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: از همه فیلمسازان، نویسندگان سینما و دست‌اندرکاران جشنواره مقاومت که در شرایط مختلف این جشنواره را زنده نگه داشته‌اند و همچنین فیلمسازان خارجی که برای ترویج مقاومت تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: دفاع مقدس گنجینه باارزشی است که برکات زیادی برای ما داشت و موجب بروز و ظهور ظرفیت‌های کشور شد. دفاع مقدس نیروهای ارزشمندی را پرورش داد که امروز شکوفایی فرزندان و شاگردانشان را در دفاع از کشور می‌بینیم.

وی اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه امنیت دارد، به برکت هشت سال دفاع مقدس است و همه باید قدر این امنیت را بدانند؛ امنیتی که به برکت وجود سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی برقرار است و اگر ما در زمینه جنگ سخت، امنیت داریم، در کنارش باید از جنگ نرم فرهنگی هم غافل نشویم.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: امروز آمریکا با همه ادعای قدرت خود جرأت دست‌درازی به کشورمان را ندارد، اما به وسیله رسانه‌ها یک جنگ فرهنگی به راه انداخته است.

رئیس رسانه ملی به راه‌اندازی بیش از 200 تلویزیون فارسی‌زبان که همه آنها مفاهیم انحرافی ضد منافع ملت ایران را برای فروپاشی فرهنگ کشور ترویج می‌دهند، به عنوان یکی از شواهد این جنگ فرهنگی اشاره کرد و گفت: ما در دفاع مقدس جدیدی قرار داریم و فرماندهان ارزشمند این دفاع، کسانی هستند که در زمینه دفاع مقدس کار می‌کنند و فیلم و سینما بیشترین تاثیرگذاری را در این زمینه دارد.

دکتر علی‌عسکری با اعلام حمایت صداوسیما از دستاوردهایی که در زمینه دفاع مقدس و دفاع فرهنگی تولید می‌شوند، از دست‌اندرکاران جشنواره مقاومت خواست در فضای مجازی تحرک و فعالیت بیشتری داشته باشند.


نوشته شده در   يکشنبه 4 مهر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode