ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395     |     کد : 105959

جشنواره تئاتر «مردم» با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد

دهمین جشنواره تئاتر «مردم» در مراغه با رقابت گروه های نمایشی و معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

دهمین جشنواره تئاتر «مردم» در مراغه با رقابت گروه های نمایشی و معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، احمد فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه و دبیر دهمین دوره جشنواره تئاتر «مردم» مراغه اظهار داشت: در این دوره از جشنواره 7 گروه نمایشی در بخش مسابقه و یک گروه نیز در بخش خارج از مسابقه به اجرای نمایش پرداختند که نهایتا منتخبان با اعلام رای هیئت محترم داوران متشکل از هادی افتخارزاده، حمید بالغ و فریدون ولایی در مراسم اختتامیه به شرح زیر معرفی گردیدند:

در بخش  طراحی بروشور؛ هیئت داوران جایزه‌ی طراحی بروشور جشنواره را با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به سعید برومندمطلق طراح بروشور نمایش دیگر صدایم نزن مادر اهدا کرد.

در بخش  طراحی نور؛ هیئت داوران جایزه‌ی طراحی نور جشنواره را با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به بهزاد جانداری طراح نور نمایش مرگ‌بازی اهدا کرد.

در بخش طراحی لباس؛ هیئت داوران جایزه‌ی طراحی لباس جشنواره را با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به اکرم حیدرزاده  طراح لباس نمایش واقعه‌ در مجلس سودابه‌خوانی اهدا کرد.

در بخش طراحی صحنه؛ هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از ایمان شاهین طراح صحنه‌ی نمایش کمدی اکتشافات، احسان انصاریان طراح صحنه‌ی نمایش آنالیز تقدیر کرد و در بخش برگزیده‌ طراحی صحنه با اهدا لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی را به سعید علمی برای نمایش دیگر صدایم نزن مادر اهدا کرد.

در بخش  موسیقی؛ هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از هاتف سیدموسوی برای انتخاب موسیقی نمایش آنالیز تقدیر کرده و در بخش برگزیده‌ی موسیقی لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی را به میلاد احدزاده برای ساخت موسیقی نمایش دیگر صدایم نزن مادر اهدا کرد.

در بخش  بازیگری زن؛ هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از غزاله قربانی بازیگر نمایش واقعه در مجلس سودابه‌خوانی، سحر عظیمی بازیگر نمایش واقعه در مجلس سودابه‌خوانی تقدیر کرد و در بخش برگزیده‌ی بازیگری زن لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را به زهرا فیضی‌پور بازیگر نمایش دیگر صدایم نزن مادر اهدا کرد.

در بخش بازیگری مرد؛ هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از ایمان شاهین بازیگر نمایش کمدی اکتشافات تقدیر کرد و در بخش برگزیده‌ی بازیگری مرد لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را به مهدی زایر بازیگر نمایش دستفروش اهدا کرد.

در بخش کارگردانی؛ هیئت داوران به دلیل عدم توجه کافی کلیه‌ی کارگردانان حاضر در جشنواره به تحلیل و واکاوی اثر موردنظر، عناصر سازنده‌ی درام، فن و تکنیک و عدم توجه به استفاده‌ی بهینه و زیبایی‌شناسانه از عناصر بصری و هدایت نادرست بازیگران روی صحنه و غفلت از جزئیات سازنده‌ی صحنه و ... تنها با اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از آلتان نادری کارگردان نمایش دیگر صدایم نزن مادر تقدیر به عمل ‌آورد.

گفتنی است هیئت داوران از میان تمام نمایش‌های اجرا شده در جشنواره به اتفاق آرا نمایش دیگر صدایم نزن مادر به کارگردانی آلتان نادری را جهت شرکت در بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان آذربایجان‌شرقی معرفی کرد.

شایان ذکر است این جشنواره از 22 تا 24 مردادماه 95 در تالار صوفی و تالار عبدالقادر مجتمع فرهنگی هنری مراغه برگزار گردید.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode