ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1395     |     کد : 105673

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی: اولین جلسه کارگروه « تئاتر بچه های مسجد» برگزار می شود

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری اولین جلسه تئاتر بچه های مسجد در حوره هنری استان خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری اولین جلسه تئاتر بچه های مسجد در حوره هنری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، حسن میلانی گفت: کارگروه « تئاتر بچه های مسجد» در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی در استان آذربایجان شرقی با محوریت کانون های مساجد تشکیل شده است و از امروز اولین جلسه آنها به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری اولین جلسه تئاتر بچه های مسجد امروز شنبه ۱۶ مرداد ماه سال جاری راس ساعت ۱۵ در سالن جلسات حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی ادامه داد: طی یک بازه زمانی کارگاه های آموزشی با حضور اساتید کشوری و استانی این رشته برگزار می شود و پس از برگزاری کارگاه های آموزشی، گروه های نمایشی جدید تشکیل می شود.

میلانی هدف از نشست‌ها و جلسات کارگروه تئاتر بچه‌های مسجد را استعدادیابی و آموزش فعالیت در زمینه تئاتر به علاقه مندان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست ها برنامه های اجرایی از جمله نگارش نمایشنامه و تولید نمایش خیابانی و صحنه ای انجام می گیرد، افزود: اعضای این کارگروه ها با ارائه ایده ها و طرح های خود در زمینه هنر دینی و ارزشی می توانند در این کارگروه به تولید و برگزاری برنامه بپردازند.

رئیس حوزه هنری  استان آذربایجان شرقی هدف از اجرای این کارگاه ها را رویکردی تازه نسبت به تربیت وگسترش تفکر مذهبی در قشر نوجوانان و جوانان و نیز تولید آثاری ماندگار با مضامین ارزشی عنوان کرد.

میلانی در پایان خاطر نشان کرد: با برگزاری این کارگروه عرصه مناسبی جهت فعالیت هنرمندان نوظهور پدید می آید و هنرمندان جوان  با انگیزه ای قوی در مسیر نیل به آرمان های انقلاب اسلامی و گسترش تمدن ایرانی اسلامی قدم بر می دارند.


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode