ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1395     |     کد : 105668

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» منتشر شد

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است: دیدگاه اندیشمندان غربی درباره فروپاشی آمریکا» نوشته حسن قدوسی زاده منتشر شد.

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است: دیدگاه اندیشمندان غربی درباره فروپاشی آمریکا» نوشته حسن قدوسی زاده منتشر شد.

 کتاب «مرگ شیطان نزدیک است: دیدگاه اندیشمندان غربی درباره فروپاشی آمریکا» نوشته حسن قدوسی زاده از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. 

مدت‌هاست که ناقوس فروپاشی تمدن غرب و به‌ ویژه فروپاشی آمریکا به صدا در آمده و گوش‌ها صدای در هم‌ شکستن استخوان‌های پوسیده غرب را می‌ شنوند. از آن روز که غرب از دین و معنویت حقیقی فاصله گرفت و بنای مقابله با مکتب أنبیا را گذاشت و پشت به ارزش‌های الهی و انسانی نمود، غروب خورشیدش آغاز گردید و امروز و فردا است که این غروب تکمیل گردد و شب ظلمانی‌ اش فرا رسد.

بی ‌توجهی به معنویت و عدالت اجتماعی، تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، خانواده‌ های متزلزل، قتل و غارت و خشونت، تجاوز جنسی به کودکان و زنان، همجنس ‌بازی، دزدی، اعتیاد به الکل و انواع مواد مخدر، افزایش آمار طلاق، توریسم جنسی زنان و دختران، بنگاه‌های روسپیگری، سقط جنین و افزایش روزافزون فرزندان نامشروع، شیوع بیش از حد بیماری‌های روانی، سقوط عاطفه، روی آوردن به عرفان‌های کاذب و نوظهور، افزایش شدید تعداد زندانیان و دهها بحران اخلاقی ـ اجتماعی ـ فرهنگی دیگر نمونه‌ هایی از فروپاشی تمدن استکباری غرب و در رأس آنها آمریکاست که در این کتاب به گوشه‌های از آنها بر اساس آمار و ارقام خود غربی‌ها اشاره خواهد شد.

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» در ۶ فصل تنظیم و تدوین شده است: پیش بینی فروپاشی تمدن غرب از دیدگاه دانشمندان غربی، علل فروپاشی تمدنها، نشانه ها و شاخصهای فروپاشی خانواده ها در آمریکا، آسیب شناسی بحران معنویت در غرب، نشانه ها و شاخص های افول اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در آمریکا، نشانه ها و شاخص های افول اقتصادی آمریکا.


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode