ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1395     |     کد : 105385

امام جمعه هشترود: خزانه خالی با جیب پر برخی‌ها سنخیت ندارد/ حقوق‌های نجومی غارت بیت‌المال است

امام جمعه هشترود گفت: دولت دم از خالی بودن خزانه می‌زند ما نمی‌گوئیم دروغ می‌گوید اما اگر خزانه هم خالی باشد برای مردم خالیست زیرا جیب برخی‌ها پر است.

امام جمعه هشترود گفت: دولت دم از خالی بودن خزانه می‌زند ما نمی‌گوئیم دروغ می‌گوید اما اگر خزانه هم خالی باشد برای مردم خالیست زیرا جیب برخی‌ها پر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سیاست خارجی ما تاکنون بر مبنای تفکرات رهبری پیش رفته و سیاست امنیت ما نیز بر مبنای سیاست‌های ولایت‌فقیه و آموزه‌های دینی و اسلامی رفته و موفق هم شده اما سیاست اقتصادی کشور مسموم و غیراسلامی است.

وی افزود: تنها جایی که رگ‌های مختلف آن در جامعه جا خشک کرده و اجازه ورود سیاست اسلامی را نداده‌اند سیاست اقتصادی است.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: افرادی با طیف خاصی در جامعه و کشور اسلامی ایران هستند که اجازه نمی‌هند تفکرات رهبری در اقتصاد اسلامی باشد.

رحیمی افزود: دولت دم از خالی بودن خزانه می‌زند اما من نمی‌گویم دروغ می‌گوید اما اگر خزانه هم خالی باشد برای مردم خالیست زیرا جیب برخی‌ها پر است.

امام جمعه هشترود حیف و میل و غارت بیت‌المال را هجوم به ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و گفت: حکومت علوی و ولایی با دریافت حقوق‌های نجومی اصلاً سنخیت ندارد.

وی افزود: حکمت ما حکومت اسلامی و علوی و ولایی است و این حکمت، حکمت مستضعفین بوده نه حکمت اشرافی‌گری و چپاولگری.

رحیمی با بیان اینکه اگر دولت فرمان 8 ماده‌ای رهبری را در مبارزه با فساد را عملی می‌کرد امروز وضع چنین نبود، گفت: دولت 45 هزار تومان به مردم یارانه می‌دهد و مرتب می‌گوید آن را قطع می‌کنیم اما برای خودشان وام‌های ضروری میلیاردی و حقوق‌های غیرمتعارف می‌دهند.

وی خواستار رسیدگی به حقوق‌های نجومی و تخلفات بانکی و اداری شد و افزود: حکومت اسلامی ما بر پایه خون هزاران شهید و جانفشانی هزاران جوان این کشور به‌وجود آمده و امانتی است در دست ما؛ که خوشبختانه مردم قدر نظام و ولایت را می‌دانند و این چنین خلاف‌ها و متجاوزان را بر پای مکتب اسلامی و حکومت اسلامی نمی‌نویسند.


نوشته شده در   جمعه 8 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode