ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 مرداد 1395     |     کد : 105181

امام جمعه شهرستان اهر: برهم زدن یکپارچگی کشورهای اسلامی از اهداف استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: برهم زدن ثبات منطقه و یکپارچگی کشورهای اسلامی از اهداف استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: برهم زدن ثبات منطقه و یکپارچگی کشورهای اسلامی از اهداف استکبار جهانی است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در خطبه های نمازجمعه شهرستان اهر گفت: در کودتای اخیر ترکیه که علیرغم نافرجام ماندن، ۱۶۱ کشته و یک هزار و ۴۴۱ زخمی و تبعات دیگری به دنبال داشت، همراهی نکردن احزاب با کودتاچیان و تأثیر گذاری مساجد و حضور مردم را می توان از علل نافرجام ماندن کودتا در ترکیه نام برد.
وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور گفت: نمازجمعه که تنها خاکریز نفوذناپذیر دشمن است، بیان مسایل مختلف روز دنیا و کشور و مشکلات جامعه در جهت آگاهی مردم را می توان از برکات اقامه نمازجمعه برشمرد.
امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به سالروز همه پرسی قانون اساسی کشور در ششم مرداد ماه سال ۶۸ گفت: قانون اساسی خون بهای شهداء و یکی از مترقی ترین قانون اساسی در دنیاست که لازم است همه مردم و مسئولان در جهت تحقق قانون اساسی تلاش کنند.
وی با اشاره به روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: یکی از زمینه های اقتصاد مقاومتی توجه به مسایل کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای است که لازم است بیش از پیش در کنار تحصیل به آموزش های فنی و حرفه ای و یادگیری مهارت از سوی جوانان مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت: برای داشتن جامعه سالم مردم باید ورزش کردن را جزء برنامه های روزانه خود قرار دهند و از ورزش کردن و به خصوص ورزش های ملی از جمله ورزش زورخانه ای غافل نشوند و مسئولان نیز بیش از این زمینه توسعه ورزش در جهت فعالیت ورزشی مردم فراهم نمایند.
حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین با بیان اینکه حقوق های نجومی جزء مسایل مطرح در جامعه است گفت: باید با کسانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند، برخورد جدی شود و آنها را از مناصب خود عزل کنند و مبالغ دریافتی نیز به بیت المال بزگردانده شود و در این زمینه نیز به مردم اطلاع رسانی کنند و نباید در اینگونه زمینه ها بهانه به دشمنان و عناصرضد انقلاب بدهیم چراکه دشمنان و عناصر ضدانقلاب به بهانه های مختلف علیه نظام اسلامی تحرکاتی می کنند و می خواهند مردم را نسبت به نظام اسلامی سست کنند.


نوشته شده در   شنبه 2 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode