ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 مرداد 1395     |     کد : 105155

امام جمعه بناب: برنامه استکبار ایجاد شکاف در لایه‌های مختلف جوامع و مردم است

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه برنامه استکبار و سلطه‌گران ایجاد شکاف در لایه‌های مختلف جوامع و مردم و برهم زدن صفوف مسلمانان است، گفت: باید دولت و تمام آحاد مختلف مردم با حفظ هوشیاری ترفندهای دشمنان را شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت شناخت حیله‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام اظهار کرد: لازم است همه در مقابل حیله و نیرنگ دشمنان بسیج شوند و البته آفت‌ها و آسیب‌هایی هستند در درون که خطرات آن نیز بسیار سنگین‌تر است.

وی تنبلی، ایجاد یأس و ناامیدی، الگوپذیری از خارج و به هم زدن اتحاد و همدلی بین مسلمانان را از آفت‌های درونی نام برد و تصریح کرد: این بلاها هر کجا رخنه کنند میکروب تولید می‌کنند و همیشه شیاطین و دشمنان سرسخت اسلام سعی کرده‌اند این ویروس‌ها را به درون جوامع اسلامی به ویژه ایران رسوخ دهند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه تمام اهداف دشمنان و استکبار به سلطه بردن ملت‌هاست و امروز مظهر این شیاطین بزرگ صهیونیست است؛ گفت: امروز کل غرب آلت دست و جیره‌خوار آنهاست و در 38 سال گذشته از هیچ تهدید، تحریم، خونریزی و فشار همه جانبه علیه جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده‌اند اما با همه این توطئه ها جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده تر از قبل در تمام زمینه‌ها می‌درخشد و این توفیق در سایه عنایت الهی، توجهات امام عصر(عج) و خون های شهدای والامقام به دست آمده است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: هر روز که فشار به این کشور افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای ارزشمندی دست می‌یابد و بر اثر فشارها و تحریم‌ها بلااستثناء جمهوری اسلامی ایران از هر روز دیگر مقتدرتر می‌شود و در قبال آن دشمنان نیز منفورتر و عصبانی‌تر می‌شوند و تمام بوق و کرنایی که راه انداخته‌اند ناشی از بیچارگی و درماندگی دشمنان است.

وی در عین حال گفت: در سایه همین پیشرفت‌هاست که رئیس جمهور آمریکا به‌طور صریح می گوید و اقرار و اعتراف می‌کند که قادر به مقابله با پیشرفت‌های ایران نیستیم و صد البته دشمنان را نباید حقیر شمرد، چرا که هر لحظه دشمنان درصدد برنامه‌ریزی علیه این کشور هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآوری کرد: اگر ما در کشور برنامه پنج ساله و چشم انداز 20 ساله داریم، دشمن زخم خورده نیز درصدد برنامه‌ریزی برای ضربه زدن است.

باقری بنابی تصریح کرد: باید دولت و تمام آحاد مختلف مردم با حفظ هوشیاری ترفندهای دشمنان را شناسایی و زیرنظر داشته و توطئه‌های آنها را زیرنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه استکبار و سلطه‌گران ایجاد شکاف در لایه‌های مختلف جوامع و مردم و برهم زدن صفوف مسلمانان است؛ تأکید کرد: این حربه خطرناکی است و دشمن تا حدودی نیز در این زمینه موفق عمل کرده است!

باقری بنابی با تأکید بر اینکه انحصاری فکر کردن و انحصاری عمل کردن شوم است؛ گفت: ایجاد فاصله بین نیروهای مؤمن و مسلمان یک کار زشتی است و این حربه دشمن است و باید مراقب از هم پاشیدگی نیروهای وفادار نظام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در کشور به دستاوردهای صنعتی، علمی و هسته ای افتخار می کنیم، این افتخار در سایه تلاش تمام نیروها طی 38 سال گذشته حاصل شده است و به کسی منحصراً مربوط نیست و تمام نیروها در این دستاوردهای بزرگ سهیم هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه افراط و تفریط مخرب است؛ یادآور شد: نباید خدمات صورت گرفته و دستاوردهای به دست آمده در کشور را به یک عده و گروه خاصی منتسب کرد. لذا حصار کشیدن و انحصاری فکر کردن دلسرد کننده و خیانت بزرگی به کشور است.

باقری بنابی افزود: ایجاد فاصله بین نیروهای کارآمد و وفادار نظام از حربه های دشمن است و باید مراقب هجمه دشمن از این حربه باشیم.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و وفاق در بین تمام گروه های جامعه، از قلم هایی که در راستای ایجاد اختلاف بین گروه‌ها در داخل نظام قلم می زنند، انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که برای ایجاد امنیت و آسایش بین مردم باید بین گروه‌ها همدلی ایجاد کرد، نباید برخی قلم‌ها در صدد ایجاد شکاف و ایجاد یأس و ناامیدی قلم فرسایی کنند و دشمنی‌ها را افزایش دهند.


نوشته شده در   شنبه 2 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode