ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 تير 1395     |     کد : 104961

امام جمعه موقت مراغه: برجام با عزم ملی، مشارکت قوای مختلف و زیر نظر رهبری اجرایی شد

امام جمعه موقت مراغه گفت: توافق برجام هسته ای با عزم ملی، مشارکت قوای مختلف و زیر نظر رهبری اجرایی شد.

امام جمعه موقت مراغه گفت: توافق برجام هسته ای با عزم ملی، مشارکت قوای مختلف و زیر نظر رهبری اجرایی شد.


حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 23 تیر سال 94 روز اجرایی شدن برجام هسته ای، افزود: برجام با عزم ملی به نتیجه رسید و توافق و اجرای آن ثمره تلاش دولت، تصویب مجلس با نظارت رهبری است.
وی اظهار کرد: هم اکنون تمامی مزایا و معایب این برنامه متوجه همه می شود و در اجرا و اجرا نشدن آن گروه خاصی مسئولیت نداشته و نباید فراموش کرد که نطفه آن در دولت های قبلی شکل گرفته و با دخالت تمام مسئولان و مردم، نهایی شده است.
امام جمعه موقت مراغه یادآور شد: هم اکنون برجام با برخی مشکلات و شیطنت های آمریکا مواجه شده و از روز اول اجرای آن، بد عهدی این کشور نمایان شده است.
حجت الاسلام محمدی راد، با بیان اینکه یک طرف این مذاکره ها، اروپایی ها بودند، ادامه داد: هم اکنون آنان در برابر بدعهدی های آمریکا ساکت بوده و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.
وی گفت: مساله برجام نباید تبدیل به عامل تفرقه در جامعه شود چراکه دشمنان از بد عهدی در مواد این توافق نامه به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور ما هستند و گروهی را به موافق و گروهی را به مخالف برجام تبدیل می کنند.
امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اختلاف افکنی در کشور ما، خواسته اروپایی ها و امریکایی هاست، یادآوری کرد: ملت ایران باید از فرصت برجام نهایت استفاده را کرده و طبق رهنمودهای رهبری یکصدا و یکپارچه قدم بردارد.
حجت الاسلام محمدی راد، با تبریک هفته بهزیستی، اظهار داشت: این نهاد از برکت های انقلابی اسلامی برای حمایت اقشار مختلف جامعه و تحقق عدالت اجتماعی است.
وی یادآوری کرد: توانجویان و افراد تحت حمایت این سازمان از کمک های دولت بهره مند بوده و مردم نیز می توانند در این امر و کمک به توانجویان زیر پوشش این نهاد، بهزیستی را کمک کنند.
شهرستان مراغه با 260 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 25 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode