ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1387     |     کد : 1047

امام جمعه تبريز: دستگاه قضايي و انتظامي با شدت با مروجان فساد مقابله كنند

ايت الله محسن مجتهد شبستري در آيين نماز جمعه اين هفته اين شهر با تبريك اعياد شعبانيه افزود: يازده شعبان كه مصادف با سالروز ولادت علي اكبر(ع) است، به عنوان روز جوان نامگذاري شده كه به حق تقارن و نامگذاري شايسته‌اي به نظر مي‌رسد.
امام جمعه تبريز با اشاره به نقش تعيين‌كننده جوانان در تمام صحنه‌هاي انقلاب گفت: بايد قدر جوانان را به عنوان تأثيرگذران در انقلاب و دفاع مقدس دانست و از آنان غفلت نكرد.
وي اظهار داشت: جوانان ايران اسلامي همواره در راه پيروزي انقلاب اسلامي از ولايت پيروي كرده و توانستند نام و آوازه خود را به شايستگي در تاريخ ثبت كنند.
امام جمعه تبريز افزود: جوانان كشورمان همچنين در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند با توسل به ايمان نقش ماندگاري در تاريخ ايران اسلامي رقم بزنند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي خطاب به جوانان از آنان خواست تا قدر دوران طلايي جواني را بدانند و در راه تحصيل علم و كمال براي توسعه ايران اسلامي گام بردارند.
شبستري در ادامه به مسئله استعفاي نخست وزير اسرائيل اشاره كرد و اظهار داشت: كناره‌گيري المرت، ريشه در شكست وي از حزب الله لبنان دارد كه به نظر تحليلگران سياسي، اين اتفاق خيلي قبل‌تر از اين بايد اتفاق مي‌افتاد.
وي عدم مقابله با ايران، شكست در غزه، تبادل اسرا و افشاي فساد مالي نخست وزير رژيم صهيونيستي را مهم‌ترين عامل اين كناره‌گيري عنوان كرد و گفت: اين امر چهره شكست خورده المرت را بيش از گذشته آشكار كرد، همانطور كه چهره‌اي پيروز از حزب الله به جهان عرضه داشت.
خطيب جمعه تبريز گفت: شواهد و قرائن نشان مي‌دهد رژيم پوشالي صهيونيستي امروز بيش از هر زمان ديگري رو به شكست است كه آثار اين شكست به خوبي محسوس بوده و زمان زيادي تا فروپاشي اين رژيم جنايتكار باقي نمانده است.
شبستري در بخش ديگري از سخنان خود به فعاليت‌هاي نيروي انتظامي در كشف باندهاي فساد اشاره كرد و گفت: بيگانگان با هزينه‌هاي زياد افرادي را اجير كرده‌اند تا در قالب باندهاي فساد جوانان را به انحراف بكشند و در اين زمينه فرقه بهايت تلاش فراواني در ترويج فساد در بين جوانان دارد.
وي تصريح كرد: براي مقابله با توطئه‌هاي سازمان يافته، دستگاه قضايي و امنيتي بايد برنامه‌هاي مدون و دقيق در نظر بگيرند تا اين توطئه نيز مانند گذشته خنثي شود.
شبستري در پايان از دستگاه قضايي و انتظامي خواست تا با قدرت و قوت باندهاي فساد كه عليه جوانان مشغول به فعاليت هستند، شناسايي و متلاشي كنند تا اين افراد به سزاي اعمال خود برسند.


نوشته شده در   جمعه 18 مرداد 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode